Allmänt > Fria diskussioner

Solidaritetskonflikt?

<< < (3/8) > >>

Reseda:
BRA Gitzie!

Jag tror, och har trott länge, att det är personer som av illvilja misskrediterar A-P. Eftersom jag är bra på att läsa av stilar så vet jag att det förhåller sig så.
Jag skriver på A-P i trådar som roar mig.

Så alla dessa fanatiska politiska budskap. Jag orkar inte läsa eländet. Läser allt mindre och mindre.

Från PES blev jag utkastad, sittande i badbaljan. Man hade gissat sig till vem jag var. Men de trodde att jag var BlåbärsPutte!! ;D

Anja:
Jag repriserar vad jag redan skrivit i en annan tråd:

Jag kan bidra med en sak. På PES vill man inte ha alla sorters medlemmar; alla är inte välkomna. PES är en sida för vissa utvalda personer. Jag har provat att vara medlem vid några tillfällen. Jag blir BANNLYST så fort jag undrar över något som har med sidan att göra.

Jag kan tipsa Reseda om att det är inga problem att fixa en ny IP-adress. Skicka ett PM!!!!! ;D

kas:
 Jag står för det jag skrivit om "nötena" på AP, står man i kompiskonflikt så är det självfallet svårt att vara admin...Men dom borde kunna läsa sina egna regler och leva efter dessa!!! 8)

Reseda:
Anja, tack för omtanken. Men jag har aldrig låtit mig styras och modereras i hela mitt liv. Ytterst obehaglig upplevelse med PES kontrollbehov. Har aldrig upplevt något dylikt förr. Att ha en moderator för var skribent är som att befinna sig i söndagsskolan. Där ska alla motas in på den rätta vägen genast. Oliktänkande göre sig icke besvär.

kas:
 Kanske tryggare att gå med i Livets ord? Då finns chans att få möta Ulf Ekman eller vår Herre!!! ;D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion