Allmänt > Fria diskussioner
Solidaritetskonflikt?
Reseda:
PES och Livets Ord har mycket gemensamt. Alla ser upp till den ofelbare ledaren ;D
PAT:
Det dära andra forumet har jag inte satt min "fot" på (inte ens tittat in!) på närmare ett år.
Vare sig man vill eller inte så påverkas man av all det osunda som skrivs mellan den lilla nyttiga information som är bra på det forumet.
Jag anser mig helad utav PES och Retroforum.
Reggis:
Jag måste säga att Antikprat blir bara märkligare och märkligare. Inte nog med att det jobbas intensivt på att stänga ute personer med hjälp av IP-spärrar utan där florerar många fördomsfulla inlägg av olika slag.
Hel och halvrasistiska inlägg, det går bra, mens inlägg om konst och tolkningar av konst de stryks omedelbart. Jag uppfattar nog Antikprat som en till stora delar förtäckt propagandasite för Sverigedemokraterna.
Inlägg som på något sätt antyder att människor i vårt land skulle ägna sig åt något så â€smutsigt†som sex, stryks omedelbart även när det förekommer i samband med konst. Däremot är det fullt gångbart att ifrågasätta hela befolkningsgruppers moral och komma med allmänt förklenande uttalanden om personer från andra länder.
kas:
Det var länge "sen" jag insåg det! Jag skulle lätt kunna betygsätta de få stackare som frekventerar där men avstår!! Allting går ut på att "järnhanden" ska med jämna mellanrum "städa", och vissa kollegor ställer upp och "gullar för IDA och IDI Admin"!!! Sist gjorde Britta ett utspel mot oss på Retro...
Vi är tydligen en samling hjärndöda...Men när spriten går in, går vettet ut! 8) ADA har ju inget pannben??? Hur förgrämd kan man bli när man yttrar sig så. Kan tillägga att om man ser till alla "nick", så är dom några 20-30 pers, i själva verket så finns kanske 10 pers som skriver på allmänt...I ärlighetens namn tar jag undan hederskillar typ V8, Fahlis osv. sakligt o bra debattörer som har "substans"! 8)
Reggis:
Ja Britta är en märklig företeelse. Hennes enda intresse är att uttala sig om skräpkonst. Hon törs aldrig framföra en egen åsikt om konstverk sedan hon gjorde bort sig och klassade konstnärer som Gabriel Der Kevorkian och Adrian Dax som knarkarkonst.
Nu väntar Britta till någon annan sagt något och så hänger hon på och talar om att detta är skräp eller Hötorg och att ramen är värd en 10:a. Hon har betydande kunskaper i svensk konst men verkar inte vara intresserad av att använda dessa kunskaper till något annat än att utgjuta sitt förakt för okunniga frågeställares alster.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion