Allmänt > Fria diskussioner

Solidaritetskonflikt?

<< < (6/8) > >>

ada:
var så snälla och håll igen lite med pratet om personer på andra forum -jag ska se över vad jag själv har skrivit, för det vore bra om vi håller en ton i forumet som är konstruktivare, än där man pratar om rättshaverister och personförföljelser (jag antyder två andra forum här  :))

men alla kan få nåt att prata skit om, när admin återigen varit i radio över hela västra götalandsregionen (om ni visste hur svårt det är att vara samlad och få ur sej vettiga textrader, men det gick bättre än förra året :))

http://sr.se/cgi-bin/vast/program/index.asp?date=2007-11-16&ProgramID=69 gå till program 12.30-13.00 -9 minuter in på bandet
(och så var jag i Uddevallaposten i onsdags och Bohusläningen igår)

Solvargen:
Det var ju riktigt roligt att få höra hur admin låter live. Det är ju alltid lite lättare när man hör någon prata än  när man bara läser. Det kommer ju med så mycket mer nyanser då, som man inte kan läsa i skrift. :)

Anja:

--- Citat från: ada skrivet lör 17 nov 2007 10:02:21 ---det gick bättre än förra året :))

--- Slut citat ---

Det gick jättebra!

ada:

--- Citat från: Hockback skrivet lör 17 nov 2007 16:10:00 ---Det var ju riktigt roligt att få höra hur admin låter live. Det är ju alltid lite lättare när man hör någon prata än  när man bara läser. Det kommer ju med så mycket mer nyanser då, som man inte kan läsa i skrift. :)

--- Slut citat ---
En anledning till att lägga ut detta var också för att kanske låta som nåt annat än en elak rättshaverist :) jag hoppas det är det intrycket man får -alltså att jag kanske inte är en sån  bitch som folk vill framställa mej på andra forum :)

kas:
 Du vet ju hur folk är, det finns ju alltid dom som ska topprida andra, egentligen tror jag att det problem för vissa att erkänna att Du är duktig i det Du sysslar med, för det har vi ju upplevt på forum både Du och jag! 8)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion