Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
Reggis:
"-an.
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet ons 23 jan 2008 19:14:12 ---Jag har sett den typ av papper du talar om kikarbara, det är inte ovanligt. Jag har flera på sådant papper.
--- Slut citat ---
Missförstå mig inte, jag säger inte att det är ovanligt; utan menar att jag gillar den här ytan skarpt. Jag är rätt så fashinerad utav den, påminner mig om mina sammetsplancher jag hade på sjuttiotalet. Hade tre sådana som jag gillade; den ena med Jim Morrison, den andra med de astrologiska tecknen och den tredje ... hm, hade ochså astrologihänvisning men var kanske inte så rumsren. Morsan fick nästan spader när jag satte upp den ;D
Reggis:
Jag har en naken tjej i utmanande posé målad på detta material. Den är superkitschig helt enkelt så jag förstår din förtjusning. Den dåliga smaken har vi gemensamt Kikarbara.
Här är ett av de "fynd" jag köpt idag, en "tokåsna". Visst är den kul.
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet ons 23 jan 2008 19:25:47 ---Jag har en naken tjej i utmanande posé målad på detta material. Den är superkitschig helt enkelt så jag förstår din förtjusning. Den dåliga smaken har vi gemensamt Kikarbara.
Här är ett av de "fynd" jag köpt idag, en "tokåsna". Visst är den kul.
--- Slut citat ---
vill du ta bild så vore det kul att se den!
Reggis:
Det är inget jag har uppsatt på väggen utan den ligger i mina förråd. Skall ta en bild på den nästa gång jag gör ompackning.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion