Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
änglautanskor:
Suck !!
orättvist här finns inga loppisar som är värda namnet.
Nackdelen med att ha lämnat Göteborg, i Lerum ska det finnas en loppis men bara första lördagen i varje månad.
Finns det nån Loppis i Alingsås , tipsa mig så blir jag glad igen!!
JJ:
--- Citat från: änglautanskor skrivet ons 23 jan 2008 21:11:04 ---Finns det nån Loppis i Alingsås , tipsa mig så blir jag glad igen!!
--- Slut citat ---
I Alingsås finns ju "Vinden". Den har flyttat till något industriområde för något år sedan - förut låg den centralt. Jag känner flera som åker dit ofta och nog har de fyndat där, men du får nog stå i kö i minst en timme om det skall bli några fynd.
Sedan brukar det vara veteranmarknad i parken på somrarna. Och det är inte bara motordelar utan en hel del kuriosaprylar också.
änglautanskor:
Tack för tipset JJ! Samt även för din sunda åsikt gällande avyttrande av föremål, som tex. en viss svart/vit gammal trasa.jag skulle verkligen ogilla att sälja ett föremål till någon som jag inte tycker om .
Helt klart är det så här i Adas och vår familj att vi känner förtroende samt kan lita på varandra,
Reggis:
Idag blev det ett smycke. Lite ovanligt att man hittar smycken i guld nu för tiden på loppis.
Reseda:
Gudars vilken fin Camé. Jag kommer i morgon. Medtager stora plånboken och kraftiga skor med stadig klack. Jag går med dig ut på loiipsrundan i morgon. Förresten, kommer om 4 timmar. Tar husbilen och sover över några veckor så du riktigt får rå om mig. Tänd lampan i sovrummet om du är vaken. Annars campar jag utanför porten. No problems!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion