Allmänt > Fria diskussioner

Dagens loppisfynd

<< < (26/78) > >>

Reggis:
Det här kitschiga grafiska bladet med en lesbisk kyss hittade jag på lunchpromenaden idag. Köpte det trots att det är stort och tungt.

JJ:

--- Citat från: Reggis skrivet ons 30 jan 2008 17:41:27 ---Det här kitschiga grafiska bladet med en lesbisk kyss hittade jag på lunchpromenaden idag. Köpte det trots att det är stort och tungt.

--- Slut citat ---

Ja, det var ju kitchigt så det störde :) Äter du aldrig på lunchrasten? När jag har ätit så har jag 20 minuter kvar av rasten, och då blir det en snabbtitt här och på Tradera, om datorn är ledig...

Reggis:
Jo visst gör jag det men min lunchrast är så lång som jag väljer att ha. Vill jag ha 3 timmar så blir den 3 timmar. Idag blev den nog bara 2 timmar.

JJ:
OK, det var ju praktiskt.

Dagens loppisfynd för mig köpte jag aldrig pga att jag inte visste om jag hade den förut eller inte. Men den storleken hade jag inte förut så jag får hoppas på att den finns kvar i morgon.

Reggis:
Tyvärr så var den förbenade kitschlitton så tung att det bara blev den idag. Fast jag hittade den här i min hylla, den hade jag glömt bort så den känns som ny. En askkopp med tändsticksställ från Ipsen. Rätt kul att det är flickan med svavelstickorna som sitter där. Man blir rörd. Det här är kitsch på samma nivå som ynglingen som gråter på sin moders grav, den är fin.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion