Allmänt > Fria diskussioner

Dagens loppisfynd

<< < (31/78) > >>

Reggis:
Jag det kan jag tänka mig Ada. Problemet är att jag kan inte vara tillgänglig och gå in och kolla varje dag men det är nog inte nödvändigt.

Fjoll:
RetroAda o snart kanske AntikReggis, det rockar det fett för att använda min sons uttryck!

JJ:
Idag blev det bara två nummer av Allt i Hemmet från 1964 för en tia ihop. Men såhär veckan före lön är det tomt i kassan igen så jag hade inte haft råd att köpa något dyrt. Har sålt av några saker privat och fått in en tusenlapp som jag hade tänkt att spara till caprisoffan, men skall jag köpa något i helgen så får jag ta av de pengarna.

Har du inte några tavlor med konkreta motiv Reggis? Men du kanske inte är inne på den linjen? Kvinnor brukar inte uppskatta konkretism.

Reggis:
Jo visst har jag det men här handlar det om dagens ”fynd”, det vill säga nyinköpt. Titta på tråden: ”Kul grejer ni har, tråd för att presentera något ni tycker är speciellt.” Där startar jag den tråden med två sådana verk av hög kvalité.

änglautanskor:
Grattis Reggis!
Jag har haft en lugn helg här hemma på slottet,putsat och fejat litelagom i mitt smakfulla hem, väntar på att Tradera ska inbjuda mig , så jag kan få hjälp med att avyttra mina gamla paltor ,samt ge er alla en liten inblick i mitt förråd,så spännande för er alla.........

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion