Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
änglautanskor:
Har du familj eller nån som behöver dig? det låter lyxigt för mig att strosa runt utan att ha handling av matvaror , val av middagsmat eller hämta barnbarn på dagis mm .
Jag bor utanför Göteborg , jag kan visst få ihop nån dag för bara shopping.
Undrar hur loppissugna bär sig åt som bor uppe i ödemarken utanför Boden eller Kiruna?
JJ:
--- Citat från: änglautanskor skrivet ons 12 mar 2008 23:12:05 ---Har du familj eller nån som behöver dig? det låter lyxigt för mig att strosa runt utan att ha handling av matvaror , val av middagsmat eller hämta barnbarn på dagis mm .
--- Slut citat ---
Nej, jag har ingen familj. Jag sköter mig helt och hållet själv och har alltid gjort så. Jag handlar på vägen hem och kommer till lägenheten vid ca 19.00 oftast. Middagsmat får bli halvfabrikat som går fort att värma. På helgerna blir det mest mackor, utan pålägg.
lurv:
I min lilla håla så har vi ett kommunprojekt som kallas Ã…tervinsten. De har mycket humana öppettider :-) Redan kl 7 på morgonen så slår de upp portarna :-) Lämnar killarna på dagis vid 8 och hinner sedan med en vända hos dom. Ofta så hittar jag en hel del kul där. Dessutom så har de mycket bra priser där :-)
kikarbara:
--- Citat från: änglautanskor skrivet ons 12 mar 2008 23:12:05 ---Har du familj eller nån som behöver dig? det låter lyxigt för mig att strosa runt utan att ha handling av matvaror , val av middagsmat eller hämta barnbarn på dagis mm .
Jag bor utanför Göteborg , jag kan visst få ihop nån dag för bara shopping.
Undrar hur loppissugna bär sig åt som bor uppe i ödemarken utanför Boden eller Kiruna?
--- Slut citat ---
Om jag hade levt ensam, eller när jag gjorde det en gång i tiden (fast det var länge sedan förstås) då var det lite en kamp om att slå ihjäl tiden på ett fruktsamt sätt för att få ut lite av varje enskild dag mer än bara arbete... Att skynda sig hem till en tom lägenhet, käka och se på teve och gå och lägga sig hinner man tids nog. Hade jag levet ensam så hade jag nog gjort lite av min tid innan jag skulle hem efter jobbet?
kikarbara:
--- Citat från: lurv skrivet ons 12 mar 2008 23:35:50 ---I min lilla håla så har vi ett kommunprojekt som kallas Ã…tervinsten. De har mycket humana öppettider :-) Redan kl 7 på morgonen så slår de upp portarna :-) Lämnar killarna på dagis vid 8 och hinner sedan med en vända hos dom. Ofta så hittar jag en hel del kul där. Dessutom så har de mycket bra priser där :-)
--- Slut citat ---
Jag är lite avis på ert återvinsten måste jag säga. Var får de grejjer ifrån, är det från återvinningscentralerna eller skänker folk dit?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion