Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
kikarbara:
--- Citat från: Anja skrivet ons 16 apr 2008 00:36:11 ---Kikis, hur gör man med sonen då?
--- Slut citat ---
Hm, om mina söner har jag förlorat hoppet, inga kurser biter på dem. Jag är glad och stolt om exemplar utav dem låter bli att visa rumpan för mycket när byxorna hänger... (ronny o ragge-stuk på den äldsta).
Dottern har jag liiite förhoppning om att hon skulle vara bildbar när det gäller manér.
(Lite orättvis var jag kanske mot nästäldstan, han uppför sig rätt så städat faktiskt, så något rätt måste jag ha gjort i alla fall).
Reggis:
Dagens, en olja. Italiensk OK?
Reggis:
Det har varit lite taskigt med superfynd men nu fick jag ett. Två fina damporträtt i miniformat med skurna träramar. De är signerade men jag vet inte av vem.
Anja:
--- Citat från: Reggis skrivet sön 27 apr 2008 21:07:36 ---Två fina damporträtt i miniformat med skurna träramar. De är signerade men jag vet inte av vem.
--- Slut citat ---
Är det rätt forum? Är inte porträtten antika?
Reggis:
Jo det kan dom faktiskt vara, lite osäker på det. Eftersom osäkerhet råder så lyder jag den så kallade försiktighetsprincipen, det vill säga överdriver inte. Det är en princip som fler borde ta till sig och då framför allt handlare.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion