Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
änglautanskor:
Var hittar jag loppisar i Gråbo öppna på vardagar , här i Gråbo vilket jag nyligen flyttat till , finns en kyrkobasar som säljer samma saker år efter år.
Gråbo är just nu mest kännt för mordbrand på en hiskligt trist skola , beläget nära ett torg som verkligen skulle behöva även det en riktig upprustning.
saknar alla roliga loppisar i Göteborg, men å andra sidan -när vi flyttade hit så skänkte jag bort massor av loppisfynd som jag verkligen inte behövde.
Det är väl det som kallas för återvinning!!
änglautanskor:
Det muntra och glada Gråbo ligger cirka 25 minuters bilväg innan Göteborg, har ännu inte stött på några Knutby sekter här.
JJ:
Jag har 30 minuters spårvagnsfärd till Gbg centrum från jobbet och sedan 20 minuter hem. Det är bara att bege sig dit prylarna finns.
Moses:
Jag har igår köpt tre nummer av Allt i hemmet från 1959 och 1962. Underbara! Undrar just i vilket skede dessa då så trista teakmöbler blev inneprylar. Där finns också prisuppgifter på glas och porslin, återkommer om detta.
kas:
Hejsan i pannkakan, ville bara säga att det finns ett antal "Gråbo" i sverige, så var det sagt! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion