Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
kikarbara:
--- Citat från: gitzie skrivet ons 20 aug 2008 21:37:46 ---Det där låter r o l i g t ;) Önskar jag hade kunnat vara med :)
--- Slut citat ---
Jamen, hallå, du är varmt välkommen. Vet du hur många timmars jobb jag har framför mig?? ;D
Kan tillägga att jag bara dumpade allt på golvet tills imorgon för en liten stund sedan, så jag har spritt allt i hela storarummet... Tur jag har en tålig sambo (hm, får väl muta honom på något sätt sedan...)
Nu måste jag leta upp min gamla handelskatalog från trettiotalet och se om jag kan hitta några av varorna eller vykorten där, med lite tur med förtydning på signaturer men det är väl att hoppas för mycket. Men många av nibsen (stålgåsspetsarna) kanske jag kan få reda på lite mer om.. Ã…h, ni skall få se alla dessa fantastiska lådor de ligger i så fort jag har fått lite struktur på vad tusan det är jag har fått hem.
Och vad små gamla vykort verkar ha varit...
kikarbara:
--- Citat från: Lee skrivet ons 20 aug 2008 21:46:45 ---Hm, ny här, fast jag känner vissa av er. Men kastar in en bild på vad jag köpte idag =)
Köpte dessutom en söt väggvåg från Nils-Johan =)
--- Slut citat ---
*he-he* Den har vi sett! *skrattar*.
Välkommen! Kul att du har hittat hit! Det är väl nästan här jag bor när jag inte terroriserar er på andra sidan... (om vi bortser från sommaren kanske, då jag försökt göra annat än att sitta vid datorn).
Lee:
--- Citat från: kikarbara skrivet ons 20 aug 2008 21:50:17 ---*he-he* Den har vi sett! *skrattar*.
Välkommen! Kul att du har hittat hit! Det är väl nästan här jag bor när jag inte terroriserar er på andra sidan... (om vi bortser från sommaren kanske, då jag försökt göra annat än att sitta vid datorn).
--- Slut citat ---
Tack. Jo jag tänkte göra slag i saken efter ditt evinnerliga tjat =) Ska bara vänja mig vid denna forumformen... Men det går nog =)
kikarbara:
--- Citat från: Lee skrivet ons 20 aug 2008 21:52:15 ---Tack. Jo jag tänkte göra slag i saken efter ditt evinnerliga tjat =) Ska bara vänja mig vid denna forumformen... Men det går nog =)
--- Slut citat ---
*skrattar* Asså vore det inte smartare att att rymma till sidor där jag INTE finns om du vill slippa mitt tjat... Du lär dig, jag lovar.
(Det finns förrästen en barnvagnsavdelning, så du kan lägga hur mycket barnvagnstrådar du vill här!)
Lee:
--- Citat från: kikarbara skrivet ons 20 aug 2008 21:53:52 ---*skrattar* Asså vore det inte smartare att att rymma till sidor där jag INTE finns om du vill slippa mitt tjat... Du lär dig, jag lovar.
(Det finns förrästen en barnvagnsavdelning, så du kan lägga hur mycket barnvagnstrådar du vill här!)
--- Slut citat ---
Jag finns på många sidor där jag inte sett till dig =)
Jo jag vet att det finns en barnvagnsdel. Håller på att rota igenom den =)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion