Allmänt > Fria diskussioner

Dagens loppisfynd

<< < (72/78) > >>

gitzie:
Här fyndades det också lite. 4 st pyttefugor för 5 kr styck  :D

ada:

--- Citat från: Reseda skrivet sön 24 aug 2008 01:22:48 ---Lägg den i garderoben så du inte får svåra men av den. Gräslig.

Tallriken däremot, kan du skicka hit!  :-*

--- Slut citat ---

--- Citat från: Reseda skrivet mån 25 aug 2008 21:17:41 ---Den är ännu värre. För det första avskyr jag ormar. För det andra tilltalar mig inte färgerna positivt. För det tredje skulle jag slänga den i komposten.

NU vill jag ser något underbart landskapsmotiv. Jag vet att du har en hel del sådana.

--- Slut citat ---

Det bästa med (att ni lyfte) den här tråden är att man får skratta åt Resedas hjärtliga dissar och minnas henne med värme :)  :'(

JJ:
Helgens bästa loppisfynd på jätteloppisen kommer här.

Colorado sockerströare - 20 kr
Upsala-Ekeby spiral - 45 kr
Stengodsvas Gunnar Nylund - 50 kr
Colorado tallrik (24 cm) - 10 kr
Nötknäckare teak - 10 kr

Sedan blev det 12 st gamla vykort, 3 st singlar från 60-talet, 4 st antik/inredningstidningar, 1 st CD-skiva och några saker till. Jag är nöjd med helgen fyndmässigt.

semlan:
Hur lyckades du med detta, människa!?
Jag är i full beundran. Det senaste året jag har gått på loppisar har jag i bästa fall med mig en och annan bok hem. Kanske någon bra att ha pryl också, om jag har tur.

JJ:
Det var 500 bord så det fanns en del prylar att välja mellan. Normalt så hittar man inte så bra saker så billigt, men på GP-loppisen fyndar man alltid! Tyvärr så är den bara en gång om året.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion