Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
kikarbara:
Det var länge sedan jag var på loppis nu, tycker jag. Dagen till ära fick ett par grunkor följa med hem.
Det var egentligen den lilla telefonhyllan jag föll som en fura för. Men det andra fick följa med hem, inte kunde jag väl låta det stå kvar?
Den lilla har plastlist i svart, och har perfekt mått för en gammaldags bakelittelefon, men jag tror att en cobra skulle göra sig utmärkt på den också.
kikarbara:
Lampan känns bekant. Någon som känner igen den? Saknar ett raster. Tyvärr. Nog inte så lätthittat men skam den som ger sig. Och bonaden i helväggsformat. Ljuvlig. Men, ack, min dotter påstår att det finns en text på sidan: "Följer med till Gotland". Hm, har nog inga helväggar kvar i huset att planera bort, så att det åtminstone blir hennes vägg här den får sitta på det är underförstått. Men jag tror INTE att den gör sig på Gotland... (hon har sökt till scenskolan, gymnasiet och väntar på definitivt intagningsbesked...).
thisismycat:
Jag har en likadan bordslampa, i samma färg och utan raster. Om du vill ha ett matchande par (typ till sängen eller så), så säg till - jag vill gärna bli av med min...
kikarbara:
--- Citat från: thisismycat skrivet mån 24 maj 2010 07:32:03 ---Jag har en likadan bordslampa, i samma färg och utan raster. Om du vill ha ett matchande par (typ till sängen eller så), så säg till - jag vill gärna bli av med min...
--- Slut citat ---
Hear, hear! Tack för erbjudandet. Vi skall möblera upp så återkommer jag om jag hittar plats för två! Just nu bor vi i ett kartonghav ungefär.
thisismycat:
Skicka ett meddelande i så fall. Vi åker ned mot Halmstad kring midsommar, antagligen. Så om du vill slippa få den skickad så bestäm dig innan dess. Annars går det väl bra att posta.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion