Allmänt > Fria diskussioner
Dagens loppisfynd
Wanja:
Nja, JJ är bra på att fynda, så jag gissar att han gett runt 500 för kalaset.
JJ:
--- Citat från: semlan skrivet mån 31 maj 2010 11:00:46 ---Jag gillar din reklamskylt skarpt!
Slutsumma...hm.... fynd!?... 800kr?
Blir det Degeberga i juli? :)
--- Slut citat ---
Jag tror knappt att det blir Degeberga - har svårt att ta mig dit med buss/tåg. Men Markaryd i Augusti blir det.
Kan som ledtråd nämna att bara en sådan reklamskylt gick på Tradera för ett tag sedan för över 800 kr.
semlan:
--- Citat från: JJ skrivet mån 31 maj 2010 12:06:39 ---Jag tror knappt att det blir Degeberga - har svårt att ta mig dit med buss/tåg. Men Markaryd i Augusti blir det.
Kan som ledtråd nämna att bara en sådan reklamskylt gick på Tradera för ett tag sedan för över 800 kr.
--- Slut citat ---
Inga problem! Tåg till Kristianstad och buss därifrån till Degeberga!
Reggis:
Degeberga är inget speciellt. Det är inte värt någon större omväg. Jag är där i närheten på somrarna och då går jag naturligtvis dit men jag skulle inte anstränga mig så mycket. Då är det betydligt roligare grejer på loppisarna på idrottsplatser, Sucken och i Lund samt bakluckorna.
Förra året så var det med viss tveksamhet jag valde att åka till Degeberga och inte till loppisen i Ingelstorp som var på samma dag.
JJ:
--- Citat från: Reggis skrivet mån 31 maj 2010 18:31:28 ---Jag är där i närheten på somrarna och då går jag naturligtvis dit
--- Slut citat ---
Jamen, då skulle det vara kul att åka dit och träffa dig Reggis! Det är nog en upplevelse.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion