Allmänt > Fria diskussioner
Adas traderaäventyr :)
Gila:
Varför göra en höna av en fjäder....ring och fråga!!! Och vad gör det omdömet om 100 år ;)
kikarbara:
--- Citat från: Gila skrivet ons 2 jun 2010 23:11:06 ---Varför göra en höna av en fjäder....ring och fråga!!! Och vad gör det omdömet om 100 år ;)
--- Slut citat ---
Jag tror på Reggis teori, klart köparen blev besviken när det var rätt vara i försändelsen... ;D
JJ:
--- Citat från: Gila skrivet ons 2 jun 2010 23:11:06 ---Och vad gör det omdömet om 100 år ;)
--- Slut citat ---
Om 100 år gör det säkert ingenting, men om Ada vill sälja mer grejer i höst t ex så kan det vara avgörande om någon vill lägga bud. Speciellt när det dåliga omdömet inte är motiverat.
Wanja:
--- Citat från: JJ skrivet tor 3 jun 2010 06:45:21 ---Om 100 år gör det säkert ingenting, men om Ada vill sälja mer grejer i höst t ex så kan det vara avgörande om någon vill lägga bud. Speciellt när det dåliga omdömet inte är motiverat.
--- Slut citat ---
I synnerhet när man har så pass få omdömen, då syns det ju på procenten :( Jag skulle definitivt tala med köparen för att få reda på vad som har hänt. Som sagt, gemensamt borttagande av omdömen är enkelt gjort.
ada:
Jag frågade supporten om att länken till gemensamt borttagande inte funkade, så sa de att båda två ska ha lämnat neg för att det ska kunna göras. Men en person kan faktiskt be om att ta bort sitt negativa omdöme, om jag nu ska bry mej om att tjata på personen´. Det försvann i mängden nu, men i ett dygn var det "varningstriangel" på mej, nu är det "tummen upp" tack vare fler omdömen som spädde ut procenten.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion