Allmänt > Fria diskussioner
Adas traderaäventyr :)
Wanja:
Oavsett att det fanns brister i auktionsbeskrivningen så tycker jag att det är ett mycket tråkigt och orättvist omdöme du fått. Köparen har ju uppenbarligen gjort något med skärmen efter att hon tog bilderna och att du frågar vad som har hänt är väl ingen anledning att kalla dig det hon gör? Sedan var det väl aldrig tal om att hon inte skulle få tillbaka pengarna så omdömet är inte befogat. Du har ju gjort vad du kan för att åtgärda missen!
ada:
Kom på en sak till, jag fick hennes kontonummer 12.17 igår, hade inte kunnat föra över pengar om vi haft olika banker innan beskedet om att jag fått negativt omdöme kom 13.22 idag (där står alltså att jag är skyldig pengar bl a)
kikarbara:
Hur var den packad under vägen från dig till henne, samt från henne till dig? Kan den fått en omild behandling av speditören? Eller kan skärmen varit skör i plasten av ålder? Det känns inte riktigt rimligt att du missat att lampan var i detta skick, eller att den blev i ännu sämre skick när den kom fram än när hon tog bild.
Egentligen är du nog mest offer för en gammal traderagruppsdiskussion... NÄR är en affär klar och genomförd? är det när pengarna anländer på kontot eller är det när köpare har mottagit och godkänt varan? En lyckad affär kan nämligen få många efterspel.. och det är ju helt klart det här ett lysande exempel på.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida
Gå till fullversion