Teknik & mekanik > Fordon

Vad är det jag har sett??

<< < (2/3) > >>

SlimsPunktSe:
Kan vara en hel massa olika Dogdebilar då det precis som Vince påpekade handlar om motorn.
Men det finns många trevliga nyare Dodge, min favorit är Magnum, lätt den coolaste kombin man kan köpa i modern väg  ;D

Men du skrev att den var som en terrängbil, kolla bilder på en Dodge Nitro och se om det kan vara en sån!

Den ska finnas som HEMI.

Ficklampan:
Hej SlimsPunktSe!

Ja, den ser väldigt lika ut den bilen jag såg. Så det måste ha varit exakt en sådan bil. Den var svart som den på bilden, stora fälgar/hjul, och den såg lite "hemlig" ut, nästan typ SWAT-bil*) så jag minns inga detaljer (det var också för att jag var väldigt trött i hjärnan den dagen ("ska man egentligen vara ute och cykla i det tillståndet" ::)) så det enda jag minns var loggan framtill, de stora fälgarna och HEMI-märkningen bakom framhjulen.

Jättetack för hjälpen! ;D

*)


("Bilen på bilden är extrautrustad" ;))

Bildkälla: http://georgeindenver.files.wordpress.com/2008/06/swat-vehicle.jpg

SlimsPunktSe:
Extrautrustning är min melodi!  :D

ada:

--- Citat från: Ficklampan skrivet tis  8 jun 2010 15:08:47 ---Hej SlimsPunktSe!

Ja, den ser väldigt lika ut den bilen jag såg. Så det måste ha varit exakt en sådan bil. Den var svart som den på bilden, stora fälgar/hjul, och den såg lite "hemlig" ut, nästan typ SWAT-bil*) så jag minns inga detaljer (det var också för att jag var väldigt trött i hjärnan den dagen ("ska man egentligen vara ute och cykla i det tillståndet" ::)) så det enda jag minns var loggan framtill, de stora fälgarna och HEMI-märkningen bakom framhjulen.

Jättetack för hjälpen! ;D

*)


("Bilen på bilden är extrautrustad" ;))

Bildkälla: http://georgeindenver.files.wordpress.com/2008/06/swat-vehicle.jpg

--- Slut citat ---
Är det det som kallas stadsjeep? :)

JJ:

--- Citat från: ada skrivet ons  9 jun 2010 10:58:57 ---Är det det som kallas stadsjeep? :)

--- Slut citat ---

Möjligen ghettojeep...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion