Författare Ämne: Nej nu jävlar!!!!  (läst 2373 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Nej nu jävlar!!!!
« skrivet: tis 15 jun 2010 18:52:51 »
De förbaskade piloterna strejkar och förstör feststämningen kring bröllopet. Jag är säker på att det är en massa kommunister i pilotföreningen som vill sabotera denna Svenska högtidsdag. Det är vid sådana här tillfällen man önskar att SÄPO fick utvidgade befogenheter. Idag får de bara avlyssna kommunisternas samtal, titta på deras mail men i stort sett inte göra något.

Här skulle de även få tillstånd till att spärra in dessa samhällsfarliga element på obestämd tid på till exempel Gotland. En form av Guantanamo eller Gulag vore rätt. Där skulle dessa kungafiender kunna torteras med  att bli tvungna att titta på journalfilmer från borggårdstalet  och bilder på Gustav V. Dessutom skulle de få se flaggutdelningen på Skansen från valda årtal. Som toppning skulle de få höra kungssången sjungen av Carola dygnet runt i högtalare.

Såg också att Madelaine ”Räkmackan” Bernadotte snart är tillbaka på jobbet. Hennes främsta uppgift är att klippa av snören med en jättestor sax. Enligt uppgift så har hon hållit formen bra genom att dricka vin i massor vilket stärker armmusklerna.  Det känns skönt att hon snart är tillbaka, vi har saknat hennes kompetens inom snörklippandets stora konst.

Till sist lite mer Mattanja såklart.

Bradley's Circus- Jazz by Duurstede NL(Filmed by: MFEELINGSFMUSIC- Maggie