Det finns många metoder.Ett tag funderade jag på att börja med att släppa ut luften i båda däcken och ta med mig ventilerna.
När så brukaren köpt nya och pumpat kunde man ha lagt på en extra kätting med klass4-lås och på så vis dubbellåst hojen.
Sen skulle man förstås också kunna måla om den i den färg den hade när jag hade den.
Eller byta plats på styre och sadel.
Jag smidde planer helt i klass med Amelie från Montmartre-stil.Men tänk om cykeln var låst med ett bygellås runt ramröret? Då kunde man väldigt enkelt kunna dela den och sätta ihop den igen likt Sinclairs ringar.Peace of cake, det är ju en minicykel som redan är i två delar. Då skulle den nye brukaren gå till historien som den förste som monterade ett tomt bygellås i ett av stans trädgaller.
I räcken på många av stans broar hänger redan fullt av s k kärlekslås och kanske
skulle man inte framstå som fullt lika pantad och rökt om man blir sedd när man låser upp ett tomt lås där.
Nä, nu får jag sluta fabulera.Jag har visserligen semester men då vill man ju vara ute i det fina vädret.Och att cykla ger en helt annan upplevelse än att åka båt.