Allmänt > Fria diskussioner

Fynd i Degeberga

<< < (2/3) > >>

Reggis:
För min del bär det av till Tyskland i morgon. Skall ta tempen på den tyska marknaden. Ã…terkommer med rapport vid återkomst.

Fjoll:
Kan jag inte få följa med i din resväska Reggis? Jag som aldrig hittar nåt på mina loppisar...

semlan:
Ingen annan Retroit som fyndade något i Degeberga?

Nisse:
Degeberga Antik marknad har Semlan på talat i privata mejl att det inte är riktigt vår kind of style som älskar retro efter sina besök där. Tolkar jag det rätt i helheten utav inläggen i denna tråd så var utbudet tunt likaså detta år och vi besparade oss bränslekostnaderna och timmarna.  :) Att missa JJ, Reggis å Semlan i ett IRL möte är väl den enda förlusten känner jag och hustrun  ;)

Men där är väl en mer passande retromarknad nu till hösten va för vår del på samma plats? (lägg gärna ut en direktlänk till infot om den i ert ev. svar på detta inlägg)... för jag finner inte min länk dit  ::)

Kanske kan vi ses där då?

Grattis till fynden JJ å Reggis  ;)

Reggis:
Är det retro ni är ute efter så rekommenderar jag idrottsloppisar i Skåne där det är gott om retrogods. Har varit ute på en  liten runda här i Tyskland (Stuttgart). Inga fynd än. Fast jag har inte ansträngt mig.

Nu regnar det, skönt för det har varit över 30 grader på dagarna.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion