Författare Ämne: Varning innehåller *censurerad* erotik! Nattåget mot Boden, Riksgränsen…  (läst 5843 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Ada skriver: Jag låter det mesta ligga kvar, så begriper folk var nivån ligger om man säger så, historien är också välskriven,  men  jag poängterar att den här historien får spridas via personliga meddelanden, till den som önskar, eller annat forum. Till din fördel Reggis får jag säga att du faktiskt frågade mej om det gick för sig att testa reaktionen hos läsarna med en berättelse av denna typ på Retro, slarvigt av mej att jag inte tagit mej an min mailkorrespondens. Det betydde inte att jag samtyckte. Här Reggis text minus en mening:

På slutet i denna del av berättelsen om min tågresa så får ni välja fortsättning. Jag skriver sen en fortsättning utifrån ert val. Kom gärna med andra förslag också. Jag suger i mig allt.


Mot Norr del 1.

En historia i okänt antal delar utan bestämt slut av Reggis med bistånd av läsarna.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är en kall dag, burr, blåser snålt och det är snöflingor i luften. Jag går över perrong på Stockholms Central mot spår 4, för det är där nattåget mot Boden, Luleå, Riksgränsen, Nattavaara och allt vad det heter skall avgå klockan 17:13.

Hittar min vagn och går ombord på tåget och letar upp min kupé. Jag har bokat egen kupé, brukar göra det så man kan bre ut sig ordentligt. Efter lite stök med väskan så tar jag fram en bok och sätter mig och läser mens jag väntar på att konduktören skall komma och titta på biljetten.
 
Låter kupédörren vara öppen för att se vilka mer som går på tåget. Det verkar inte vara någon rusning direkt, jag verkar bli ensam i hela vagnen. Nä, nu kommer det någon. Ser ett yngre par gå förbi, vända tillbaka, ja dom kommer tillbaka, går in i kupén bredvid min. Har alltid undrat, när en vagn är nästan helt tom, varför bokar man alltid upp kupéerna bredvid varandra i vagnen?

Paret såg trevliga ut, runt 25 år. Hon är en riktig skönhet och han, ja det var väl inga fel på honom heller. Hennes mörka långa hår och välformade bak var trevligt att se, jag blir lite tänd, känner att det pirrar till i magtrakten. Tåget rullar igång och börjar sin långa färd i natten mot lapparnas land. Det verkar som det bara blev tre personer i hela vagnen.

Lutar mig tillbaka och tänker lite på tjejen i kupén bredvid. Börjar fantisera lite om hennes underbara runda välformade bak. *borttagen mening* Avbryts i mina tankar av att jag hör någon säga, ”biljettkontroll”. Jag rycker till och tittar upp. Där står en kvinnig konduktör och vänta på att få se min biljett.

Jag letar reda på biljetten i min handväska och räcker över den. ”Tack” svarar hon och gör en markering på den med en penna och räcker tillbaka den. När hon går ut så stänger hon kupédörren efter sig.

Jag återvänder till min bok. När jag sitter där och läser hör jag paret i grannkupén prata med varandra genom kupéväggen. Jag hör inte riktigt vad de säger, bara enstaka ord. Nyfiken som jag är lutar jag örat mot kupéväggen för att kolla om det går att höra bättre vad de pratar om. Det blir inte så stor skillnad, åter till boken.

Nu blir det tystare i grannkupén, verkar som de håller på att klä av sig, hör någon sorts rassel från kläder. Tittar på klockan och ser att den är ju inte mer än 19:13 Det var tidigt tänker jag. Fast jag tänkte göra det lite bekvämare för mig och fäller upp ryggstödet och rullar ut bädden, plockar en kudde, tyvärr är det skumgummi, lägger mig ner ovanpå filten med min bok.

Det är alldeles tyst i grannkupén. Har dom redan somnat? Nä nu hör jag några ljud. Jag hör hur det taktfast liksom knackar på min vägg. Lutar örat mot kupéväggen, hör flämtande ljud från andetag, hör hur bädden knirrar rytmiskt, hör hur kvinnan stönar till. Nu hör jag kvinna sucka, ”åh va härligt, åh”, samtidigt som det rytmiskt dunkar i kupéväggen. Nu förstår jag vad de gör.

Ja vad händer i kupén bredvid min?

Alternativ 1, paret har sex.

Alternativ 2, Reggis har livlig fantasi, det händer inget speciellt där.

Alternativ 3, det verkar vara tre personer i grannkupén.

« Senast ändrad: fre 21 dec 2007 12:01:11 av ada »

kas

  • Gäst
SV: Varning innehåller erotik! Nattåget mot Boden, Riksgränsen…
« Svar #1 skrivet: fre 21 dec 2007 11:09:43 »
 Vi hörs kanske efter kl.22.00 du vet! ;)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Du vet Ada. Den som inte svarar samtycker. Det är min bestämda uppfattning. Den linjen kör jag alltid med på jobbet. Skulle jag vänta på att folk svarar ja så skulle jag inte kunna få något gjort. 

Nu vet jag din inställning och kommer naturligtvis att respektera den när det gäller nya trådar.

Annars skulle fortsättningen ha kunna blivit så här kanske…. Men nu blir det ju ingen.

Lägger boken åt sidan och släcker ljuset, jag tänker ligga och lyssna. Jag känner hur det pirrar i min mage, känner att jag blir upphetsad av att höra ljuden från grannkupén. Jag blundar. Nu har deras upphetsning stegrats, för stönen blir högre och högre och rytmen blir hetsigare och ojämnare. Nu hör jag tydligt hur någon av dem suckar ”åh, va skönt, åh” och den andra suckar ”mmm”. Nu slår det i ordentligt i kupéväggen samtidigt som jag hör kvinnan stönande säga ”härligt, oh, oh”.

Jag reser mig upp och klär av mig jag också. Går in på toaletten och borstar tänderna, behöver inte tvätta mig, för jag duschade innan jag åkte hemifrån. Bra det här med att kupéerna har egen toalett, det känns som att vara i ett mobilt hotellrum.

*två borttagna stycken *

Och där får det vara slut…….jag lovar.


Jag är glad att du respekterar vad jag säger, älskling :) /Ada
« Senast ändrad: fre 21 dec 2007 12:59:34 av ada »

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Alternativ 3:

Visst är det tre personer i grannkupén. Hon, han och en ICA-handlare från Flemingsberg, vilken smugit ombord på tåget utan biljett............

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Synd att jag inte får fortsätta Reseda. Ditt förslag var super. Hade gett mig massvis med uppslag till en ordentlig orgie i kupén. Jag menar naturligvis matorgie. Vi hade kunnat käkat köttbullar gjord på ommärkt köttfärs hela natten. För att inte tala om att stopp in korven i grytan. Tycker inte det sista stämmer på något sätt. Är det inte något annat man brukar stoppa in i grytan eller har jag fel?

Nu kom jag på, man doppar korven i grytan, "brukar kallas dopp i grytan". Det gillar inte Ada att man skriver om här för hon tog bort två stycken här ovan som just beskrev hur man höll på med det i kupén.


Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Njaa, doppa korven i grytan?? I hett skinkspad?? Tror jag förordar vörtbröd.

Nu funderar jag förstås på: VAR i hela fridens dar´får man tag på ommärkt köttfärs? Är det up to date i Stocken med omnejd? Har letat häromkring. Finns ingen.


kas

  • Gäst
 Det är vanskligt de här med dopp i grytan, det kan många gånger förväxlas med korvstopp i grytan, hur kan man komma till att förväxla de med mat? Innebär väl att nu blir det stopp i grytan, så korven den blir kvar, men då tar man fiffigt en annan gryta, för inte ska vi ha korven kvar. ;D :D ;)

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
kas, du åsyftar korvkokning förstår jag.  ;D

kas

  • Gäst
Naturligtvis! Trodde du att det hade nåt med rubriken att göra? ;) ;D

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
Vänta bara , på min story från Göteborg till Helsingör som inköpsansvarig av Blåbärssoppa till VasaLoppet.