Allmänt > Fria diskussioner
Presentera dej!
Solvargen:
Som ny medlem kanske jag borde försöka göra en liten presentation av mig själv.
Jag är en man (gubbe) runt femtio bosatt i mellansverige. Jag är intresserad av gamla och antika grejor även retro. Jag är ingen direkt samlare av något specifikt. Inte heller säljare av något. Jag går mer på vad jag tycker om och det kan vara nästan vad som helst. Jag är nog egentligen nostalgiker mer än en samlare. Tyvärr kan jag väl inte påstå att jag är expert på något särskilt men har kanske en liten hum om om många områden istället. 8)
Ada byter namn på rubriken, för nya medlemmar att presentera sig i -om man vill :)
convallaria:
Trevligt med en presentation! Kanske vi andra också kunde göra?
Själv är jag snart 50, bor i Mellansverige, är antikhandlare och har samlat sen barnsben. Mest intresserad av glas. Favoritepoker 1740-tal och 1950-tal, Ingen expert på nånting, utan som Hockback kan litet om ganska så mycket. Är väldigt intresserad av att lära mig mer om det mesta.
nisse 8:
I min profil står allt ni vill veta ;D
Solvargen:
Nej nej nej n8, inte står det allt vi vill veta i din profil. Eftersom jag är en nyfiken typ vill jag veta mycket mer, skostorlek, samlarintressen med mera med mera. ;D
Eftersom det här är ganska nystartat förstår jag att det inte finns så många medlemmar här än, men nästan inte ett nytt inlägg på hela dagen, är ju nästan en besvikelse. Ska vi få lite fart på det hela får vi nog försöka få lite bättre fart på tangentborden eller vad tycker ni. Ã…tminnstone kas och Reseda brukar ju kunna behärska den konsten och även jag tänker dra mitt strå till stacken om jag får lite hjälp. ;)
kas:
Nu ska vi reda ut en sak först, är Du och jag bekanta sedan tidigare? Isåfall så får jag hälsa Dig välkommen, på gott och ont! OSA. mvh kas ???
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion