Författare Ämne: Säljer en fåtölj och en karmstol  (läst 3218 gånger)

thisismycat

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 388
  • Stolfantast
    • Visa profil
    • Längre in i skogen
Säljer en fåtölj och en karmstol
« skrivet: tor 19 aug 2010 11:46:01 »
Ja, fåtöljen har ju varit uppe för diskussion - men har tröttnat på den. Som min fru säger, köp det du absolut vill ha istället för det som är fint och billigt. Hehe...

http://www.blocket.se/alvsborg/Fatolj__karmstol_retro_teak_Ferd_Lundqvist_29042230.htm?ca=16&w=1

thisismycat

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 388
  • Stolfantast
    • Visa profil
    • Längre in i skogen
SV: Säljer en fåtölj och en karmstol
« Svar #1 skrivet: tor 19 aug 2010 14:38:27 »
Om en retroit mot all förmodan skulle komma och köpa en möbel så lovar jag kaffe och hembakt morotsbiscotti!

thisismycat

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 388
  • Stolfantast
    • Visa profil
    • Längre in i skogen
SV: Säljer en fåtölj och en karmstol
« Svar #2 skrivet: fre 27 aug 2010 23:01:05 »
Halverade priset på fåtöljen och sänkte priset på stolen. Behöver verkligen bli av med saker...

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Säljer en fåtölj och en karmstol
« Svar #3 skrivet: lör 28 aug 2010 09:16:23 »
Halverade priset på fåtöljen och sänkte priset på stolen. Behöver verkligen bli av med saker...

Blocket kan vara lite lustigt ibland, hade själv en upplevelse nyligen på mina alvar aaltostolar, knappt några svar på flera veckor;  sen var det två intresserade spekulanter samtidigt, varav en var mycket tydlig med vad den ville ge /helt utan diskussion/ och vilken dag de kunde hämtas, så med den personen gjorde jag upp direkt. Men det tog nästan en månad att få ett seriöst svar, och jag var redo att slänga upp dem på vinden igen. Så luta dig tillbaka, du får säkert rätt köpare förr eller senare.