Författare Ämne: Kvartersloppis i Skene, utanför Göteborg, 25:e sep  (läst 2965 gånger)

thisismycat

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 388
  • Stolfantast
    • Visa profil
    • Längre in i skogen
Kvartersloppis i Skene, utanför Göteborg, 25:e sep
« skrivet: fre 27 aug 2010 08:12:06 »
Ja, i mina föräldrars kvarter kommer det om allt går som det ska, att hållas en kvartersloppis den 25:E september. Gatan är lite speciell, den går runt i en ring, så man får parkera vid infarten och gå runt till de olika borden, garagen, partytälten eller vad det blir.
Kommer att hålla er uppdatera, allt beror på intresse, men än så länge har flera visat intresse.
Hur som helst kommer jag vara där och sälja shitloads med porslin. Allt ska bort! En del vinylskivor, mindre möbler, lampor, böcker, tidningar och retro grejer också.

Loppisen hålls i så fall på Backa Ringgatan i Skene. Ã…terkommer med när det börjar och så där. Retroforumiter får rabatt! :)

thisismycat

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 388
  • Stolfantast
    • Visa profil
    • Längre in i skogen
SV: Kvartersloppis i Skene, utanför Göteborg, 25:e sep
« Svar #1 skrivet: tor 9 sep 2010 12:20:11 »
Loppisen blir av, många har anmält sig och vill sälja grejer. Skyltar kommer sättas upp och det kommer att annonseras i lokalt veckoblad. Lördag den 25:e 10-14 är det som gäller. Kan inte tala för vad de andra kommer att sälja, men jag kommer sälja en hel del retrogrejer.

thisismycat

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 388
  • Stolfantast
    • Visa profil
    • Längre in i skogen
SV: Kvartersloppis i Skene, utanför Göteborg, 25:e sep
« Svar #2 skrivet: fre 10 sep 2010 10:55:18 »
Ett litet Facebook-event för det hele: http://www.facebook.com/event.php?eid=117174065004955