Allmänt > Fria diskussioner

Har du mycket saker hemma?

(1/2) > >>

Nordisk1:
Har du huset fullt av prylar? Vill du få Gratis proffshjälp att sälja dina saker och få ordning och reda hemma?

Sök till TV4 Plus nya program Sälj eller Släng och få hjälp nu!

Skicka din ansökan till: saljellerslang@nordiskfilm.com eller ring: 08-587 822 08.

För mer info om programmet: http://www.tv4.se/1.1756675/2010/08/25/lulu_carter_i_nya_programmet_salj_eller_slang

sunhill:
låter som fantastiskt roligt att se andra människor sälja sina saker. Eller?

JJ:
Det är väl en variant av "Rent hus" där personen blev tvingad att sälja och slänga saker som denne egentligen ville behålla. Och det var oftast sådana saker som vanliga svenskar hade slängt på direkten - därav underhållningsvärdet.

gusten:
Förnedrings TV på hög och fin nivå. Rent hus hittade väl inte nån vars kaos inte berodde depression och/eller psykiska problem. Samlande sägs bero på en defekt i främre pannloben, och tydligen är min frontalskada omfattande då jag har ruggit mkt prylar hemma.
Fast kommer Tutt-Lulu hem till mig vet man aldrig hur det kan sluta....

Mika:

--- Citat från: gusten skrivet tor 30 sep 2010 09:05:17 ---Förnedrings TV på hög och fin nivå. Rent hus hittade väl inte nån vars kaos inte berodde depression och/eller psykiska problem.

--- Slut citat ---

Jag håller fullständigt med dig. Ã… andra sidan finns det ändå folk som vill titta på sådana program och tar deras värdefulla städningtips på fullaste allvar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion