Allmänt > Fria diskussioner

Nu är det snart jul, har ni märkt det?

<< < (3/4) > >>

nisse 8:
Det hör man ju bara på namnet.....onoff :o.........påav ::)......påav ;D

Reggis:
Tänkte inte på det. Jag tror att de är av hela tiden. Läs deras julbroschyr, fullständigt obegriplig. Fast egentligen spelar det ingen roll när varorna ändå inte finns.

ada:
Jag har också riktigt dåliga erfarenheter av Onoff, hade en bärbar som fick lämnas in som försäkringsärende flera gånger, de var urusla på att få det reparerat på mindre än 8 veckor, och inget bet på dem, allts osm oftast stod man länge och länge och väntade på hjälp i butiken utan att någon gjorde en ansats, hade skaffat Onoff-kort och förgrämad över att vara bunden att avbetala till dem trots att jag inte hade en dator hemma.

Jag bestämde mig för att inte ha något mer med dem att göra men hade gjort bort mej så jag inte hade pengar att köpa födelsedagspresent till ena sonen härom året, och beslöt därför handla på Onoff-kortet i alla fall, står vid mobiltelefonerna i butiken, det ångar "köpa, köpa, köpa" om mej, inte fan dyker det upp nån hur man än söker ögonkontakt med någon som precis blivit av med en frågande kund etc, en man jämte betjänas däremot.

Har sedan köpt kapitalvarorna på Elgiganten och Siba, där noterar de att även en kvinna kan tänkas köpa in datorer och mobiltelefoner mm som täcker tre personers behov av kapitalvaror...

Reggis:
Ja just säljarnas slöhet på ONOFF är unik. Jag handlar inte heller på ONOFF men nu såg jag två  varor för under halva priset som jag behöver så jag tittade in när jag ändå var i köpcentret. Fast det var som jag förväntat mig, ingen vara där.

Sista gången jag handlade på ONOFF så köpte jag en kyl/frys med hemkörning och installation. Fick den hemkörd men det saknades ett ben på den. La en kloss under tills benet skulle komma. Inte sjutton satte de det det utan det kom med post efter påstötning 6 veckor senare. Det var inte enkelt att få dit det heller, Vilken jävla dålig service dom har. Blää för ONOFF:

Annanym:
Jag fick hem reklam från ONOF om ett barnspel och körde dit samma dag men dom var redan slut. Skulle kosta 499. Körde till SIBA och fick tag på samma spel för 249kr!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion