Författare Ämne: Efterlysning saknade bilder!  (läst 5925 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Efterlysning saknade bilder!
« skrivet: lör 23 okt 2010 12:23:38 »
Jag har kortfattat nämnt att forumet hackats och allt raderats - jag har valt att passa på att uppdatera programvaran och lägga in alla inlägg mm, för detta hade tack och lov bevarats men, som ni ser saknas det bilder i forumet -bara inlägg fram till september 2008 har sina bifogade bilder i behåll.

Därför ber jag er som har sina bilder kvar i möjligaste mån lägga in bilder igen, det gör man genom att klicka på "ändra" uppe till höger på respektive inlägg.

Men slit inte ut er på detta...

Kan nämna att kategoribilderna finns någonstans på min dator, men jag vet inte hur det går ihop med den nya programvaran att lägga in detta -det handlar om lite programmering... Så det kommer efter hand.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Efterlysning saknade bilder!
« Svar #1 skrivet: lör 23 okt 2010 12:33:46 »
Rom byggdes inte på en dag. Vi kommer även att lägga massa nya inlägg med nya bilder så småningom. Vi är snart varma i kläderna igen!

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Efterlysning saknade bilder!
« Svar #2 skrivet: lör 23 okt 2010 12:45:40 »
en sak som är tydligt, är ju att avatarer saknas, det får ni tyvärr lägga upp igen, det hittar ni under profil --> forumprofil
« Senast ändrad: lör 23 okt 2010 12:47:59 av ada »
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

brodertuck

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 383
  • To much is not enough
    • Visa profil
SV: Efterlysning saknade bilder!
« Svar #3 skrivet: ons 27 okt 2010 11:34:11 »
Hur gör jag enklast för att hitta mina inlägg? Absolut bäst vore ju om det gick att sortera ut inlägg med bilaga när man ska försöka återställa bilder.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Efterlysning saknade bilder!
« Svar #4 skrivet: ons 27 okt 2010 18:06:37 »
Hur gör jag enklast för att hitta mina inlägg? Absolut bäst vore ju om det gick att sortera ut inlägg med bilaga när man ska försöka återställa bilder.
Klicka på ditt namn, under din bild hittar du "visa inlägg" och där gissar jag att samliga kommer upp. Vad jag kunde göra är en databaskörning på ditt medlemsnummer och inlägg med bilaga tippar jag, du får bara ett inläggsnummer, som du får klistra in uppe i menyraden isf
Mitt senaste projekt www.ipnr.se