Design, övrigt > Smycken

Vintage 2 die 4

<< < (3/3)

Vintage2die4:
Ska kolla genast!

Har du mycket i rosa? Letar febrilt just nu efter dimrosa knappar, modell större...

kikarbara:

--- Citat från: Vintage2die4 skrivet lör 23 okt 2010 20:16:56 ---Ska kolla genast!

Har du mycket i rosa? Letar febrilt just nu efter dimrosa knappar, modell större...

--- Slut citat ---

maila mig istället, jag har en stor dimrosa kappknapp, som jag vet att jag har hemma (dvs inte i min lokal)
och kan mäta under kvällen. bortbytingen@telia.com

Vintage2die4:
Done!  ;D

nilit55:

--- Citat från: kikarbara skrivet lör 23 okt 2010 19:50:27 ---
--- Citat från: Vintage2die4 skrivet lör 23 okt 2010 19:22:24 ---Hi hi...förstår att det knep lite i hjärtetrakten.  8)

Jag har en del smycken & annat hemma som ligger här just för att man haft det när man var liten..-kan inte skiljas från det hur jag än försöker. Kan mycket väl köpa något också för det påminner om en svunnen tid.....

--- Slut citat ---

Me to, me to. Jag fick sortera mormors knappar när jag var snäll. Se hur det gick?.... mycket tragisk historia det där.  ;D

--- Slut citat ---

Oj, knappar! Vem ska överta mina knappar? För mig började det med mammas knappskrin, som jag för övrigt har i min ägo också.

http://www.argus.nu/medlem.php?Aktion=Presentation&Medlem=bertha&TextID=20050615

kikarbara:

--- Citat från: nilit55 skrivet lör 23 okt 2010 22:12:17 ---
--- Citat från: kikarbara skrivet lör 23 okt 2010 19:50:27 ---
--- Citat från: Vintage2die4 skrivet lör 23 okt 2010 19:22:24 ---Hi hi...förstår att det knep lite i hjärtetrakten.  8)

Jag har en del smycken & annat hemma som ligger här just för att man haft det när man var liten..-kan inte skiljas från det hur jag än försöker. Kan mycket väl köpa något också för det påminner om en svunnen tid.....

--- Slut citat ---

Me to, me to. Jag fick sortera mormors knappar när jag var snäll. Se hur det gick?.... mycket tragisk historia det där.  ;D

--- Slut citat ---

Oj, knappar! Vem ska överta mina knappar? För mig började det med mammas knappskrin, som jag för övrigt har i min ägo också.

http://www.argus.nu/medlem.php?Aktion=Presentation&Medlem=bertha&TextID=20050615

--- Slut citat ---

 ;D Akta dig, det börjar med ett knappskrin och slutar med ett lager. *asg*

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion