Författare Ämne: Goa Göteborg, mer än en slogan!!!!  (läst 2252 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Goa Göteborg, mer än en slogan!!!!
« skrivet: ons 3 nov 2010 11:31:47 »
Ja så fick vi äntligen veta vad som låg bakom terroristhotet eller bombhotet i Göteborg. Det visade sig att det var en person som hade huvudvärk, så svår huvudvärk att han trodde att huvudet skulle explodera.

Det var alltså fråga om något helt nytt, en levande bomb vars huvud skulle kunna explodera på allmän plats som Göteborgspolisen varnade för. Hur hade då den kompetenta Göteborgspolisen fått nys om denna svåra huvudvärk som personen led av? Jo via telefonavlyssning, där han yppat huvudvärksproblem för en bekant.

Sen kan man förstå att människor inte ställer upp som vittnen idag. En av de som hämtades av Göteborgspolisen  var inte misstänkt för något utan var ett vittne. Där rusade man in med dragna vapen klockan 6 på morgonen, brottade ner ”vittnet” på golvet naken inför hans barn. Hans fru som också låg och sov vid Göteborgspolisens anfall fick klä på sig ”offentligt”. 

Idag är samtliga fyra som ”anfölls” släppta, det fanns inga bevis av något slag för att de skulle ligga bakom något bombhot. Man ställer sig frågan om denna telefonavlyssning. Vem beviljade den? Nästa fråga är ju hur någon kan tro att huvudvärk kan göra att huvudet exploderar. Det är nog bara en Göteborgspolis som är så korkad.

Egentligen är jag inte förvånad då jag fick det tvivelaktiga nöjet att studera Göteborgspolisen på nära håll under de så kallade Göteborgskravallerna. Några så arroganta, våldsbenägna, adrenalinstinna typer har jag aldrig stött på tidigare. Påhejade av etablissemanget med dåvarande statsminister Göran Persson i spetsen var de beklämmande att se. Han tyckte att de gjorde ett fantastiskt jobb. Jag skulle inte ens ge dem förtroendet att gå på allmän plats utan handfängsel och munkorg.

Nu måste Göran tycka att de överträffat sig själva när de stormar in hos sovande barnfamiljer med dragna vapen på grund av huvudvärk, vilken prestation, vilken effektivitet men framför allt vilket fiasko. Hur länge tänker etablissemanget och vår justitieminister hålla dessa dåligt dresserade apor om ryggen? Att de har gett ”Die dummen Schweden” ett ansikte är helt klart.