Design, övrigt > Kläder

Feminas stickbilagor från 40-talet

(1/3) > >>

kikarbara:
Jag har hystat upp ett gäng stickbilagor från fyrtiotalet på tradera. Då många av modellerna är helt underbara vill jag visa några utav dem, medan jag har bilderna kvar i burken. Snart är de ett minne blott.
Kanske finns det fler än jag som uppskattar dessa fina gamla modeller, om inte annat, bara att titta på dem.

ada:
Jag vill se en man i den koftan :)

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet ons 27 okt 2010 20:31:29 ---Jag vill se en man i den koftan :)

--- Slut citat ---

Jomen att du saknar en man visste jag ju redan Ada.... men att försöka locka hem någon för att ta på sig en damkofta är nog inte så lyckat om du vill ha högsta vinsten.....  :o

kikarbara:
Skall se om jag kan hitta någon bild på min exponerings-torso förrästen, jag har ju en sådan som modellerna ligger på här. Lite småroligt att se en "in action" från tiden det begav sig. Just att den blir så smal nertill och inte är så bystsvår gör den lite speciell i formen.

ada:

--- Citat från: kikarbara skrivet ons 27 okt 2010 20:37:14 ---
--- Citat från: ada skrivet ons 27 okt 2010 20:31:29 ---Jag vill se en man i den koftan :)

--- Slut citat ---

Jomen att du saknar en man visste jag ju redan Ada.... men att försöka locka hem någon för att ta på sig en damkofta är nog inte så lyckat om du vill ha högsta vinsten.....  :o

--- Slut citat ---
Äh, den första bilden var ju på en man i kofta *trumpen*

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion