Allmänt > Om Retroforum

Många gäster

<< < (3/3)

JJ:

--- Citat från: Reseda skrivet lör 22 mar 2008 21:48:25 ---JJ, helt plötsligt idag hittar jag inte raden : Visa nya inlägg sedan förra gången du besökte forumet (eller liknande text) Vart har den raden tagit vägen? Vet du???

--- Slut citat ---

Min har alltid funnits där, men om inte hela sidan har hunnit laddas upp så kan den vara osynlig tills allt har uppladdats (om man har långsam uppkoppling). Eller om inte rull-listen är riktigt uppe i toppen.

ada:

--- Citat från: Reseda skrivet lör 22 mar 2008 21:48:25 ---JJ, helt plötsligt idag hittar jag inte raden : Visa nya inlägg sedan förra gången du besökte forumet (eller liknande text) Vart har den raden tagit vägen? Vet du???

--- Slut citat ---

En hälsing från de djupaste skogarna:
Kolla så du inte har klickat på minustecknet högst upp till höger, har du gjort det ser du ett plustecken, klicka där och du får upp några rader bl a visa nya inlägg

Kram Ada, vid farbrors dator, utsikt ett vidsträckt (visseligen snötäckt) sjölandskap, det gör inte ont precis :)

Reseda:
1000 TACK! Phu vad jobbigt det varit utan att se "Nya inlägg"

Jag hittade + och - alldeles själv innan jag läste här. Hann och skicka fråga till Kikis också under tiden.
Måste ha råkat komma åt tecknet av misstag  >:(

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion