Författare Ämne: Många gäster  (läst 6367 gånger)

kas

  • Gäst
Många gäster
« skrivet: mån 26 nov 2007 09:11:27 »
 Jag ser att "vi" har många gästläsare inne på retro, varför regar dom sig inte? ;)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #1 skrivet: tis 27 nov 2007 23:27:48 »
Det är nog det man ska räkna med att det ser ut som, alltid fler som läser, man ser också google och yahoo på besök där, men de räknas inte in i statistiken i slutändan.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Anja

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 540
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #2 skrivet: tis 27 nov 2007 23:58:56 »
Jag väljer var jag vill vara medlem och registrera mig. Men jag läser ALLA forum när jag har tid. Vi kan ta PES som exempel. Sidan läser jag ifall det skulle dyka upp något intressant. (Det har det inte gjort på 1-2 år. Hur länge har forumet funnits?).

Varje gång jag är på PES "syns" jag som gäst.

(Och Ballonggreven har järnkoll på när och varifrån man man loggar in. Tänk på det.)

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #3 skrivet: fre 30 nov 2007 11:40:19 »
Jag ser att "vi" har många gästläsare inne på retro, varför regar dom sig inte? ;)

Dom är väl blyga :)

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #4 skrivet: fre 30 nov 2007 12:22:03 »
De allra flesta som är inne på antikforumen skriver ingenting.
Jag har pratat med många som bara är där och läser, och då behöver man ju inte registrera sig.
Då menar jag alla tre forumen (här, PES och AP).

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #5 skrivet: fre 30 nov 2007 13:11:14 »
Det där med skrivandet går i perioder för min del, inte för att jag är någon stor författare annars heller men ibland är det bara skönt att läsa och begrunda :)

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #6 skrivet: lör 22 mar 2008 20:12:25 »
Just nu när jag tittade så var det 31 gäster och 3 användare! Ada har väl sina skäl, men jag tror att det skulle bli mycket mer skrivet om fler registrerade sig. Nu när gäster läser något som de kanske skulle vilja kommentera så måste de registrera sig först och då kanske latheten gör att det där aldrig blir kommenterat.

I början var forumet inställt så att gästerna inte såg bilderna, och ställde man tillbaka intällningarna på så sätt så tror jag att många kommer att registrera sig - man kan ju vara fullkomligt anonym ändå så det är inte en anledning till att låta bli.

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #7 skrivet: lör 22 mar 2008 21:21:23 »
Och nu är det 76 gäster - har aldrig sett så många på en gång!
Lägger in några nytagna bilder i morgon så det finns något fint att titta på också :)

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #8 skrivet: lör 22 mar 2008 21:48:25 »
JJ, helt plötsligt idag hittar jag inte raden : Visa nya inlägg sedan förra gången du besökte forumet (eller liknande text) Vart har den raden tagit vägen? Vet du???

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #9 skrivet: lör 22 mar 2008 21:50:04 »
Min rad ligger då kvar.

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #10 skrivet: lör 22 mar 2008 22:10:10 »
JJ, helt plötsligt idag hittar jag inte raden : Visa nya inlägg sedan förra gången du besökte forumet (eller liknande text) Vart har den raden tagit vägen? Vet du???

Min har alltid funnits där, men om inte hela sidan har hunnit laddas upp så kan den vara osynlig tills allt har uppladdats (om man har långsam uppkoppling). Eller om inte rull-listen är riktigt uppe i toppen.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #11 skrivet: sön 23 mar 2008 09:19:10 »
JJ, helt plötsligt idag hittar jag inte raden : Visa nya inlägg sedan förra gången du besökte forumet (eller liknande text) Vart har den raden tagit vägen? Vet du???

En hälsing från de djupaste skogarna:
Kolla så du inte har klickat på minustecknet högst upp till höger, har du gjort det ser du ett plustecken, klicka där och du får upp några rader bl a visa nya inlägg

Kram Ada, vid farbrors dator, utsikt ett vidsträckt (visseligen snötäckt) sjölandskap, det gör inte ont precis :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Många gäster
« Svar #12 skrivet: mån 24 mar 2008 13:51:04 »
1000 TACK! Phu vad jobbigt det varit utan att se "Nya inlägg"

Jag hittade + och - alldeles själv innan jag läste här. Hann och skicka fråga till Kikis också under tiden.
Måste ha råkat komma åt tecknet av misstag  >:(