Författare Ämne: Vi suger när det gäller ämnen  (läst 2760 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Vi suger när det gäller ämnen
« skrivet: tis 27 nov 2007 23:39:25 »
Försöker väcka uppmärksamhet med rubriken bara :)

Men det ÄR så att vi är riktigt dåliga på att starta nya ämnen, nog kan vi få till ett par till om dan?

Byter ämnet riktning börja på "nytt ämne", jag har börjat kolla lite om det inte borde delas upp lite ämnen här och där

Ett stort PLUS är att vi diskuterar ämnen ordentligt däremot, ytterst lite lämnas utan svar

Kvoten på antal lästa sidor per besök är hög, också ett plus

Och framför allt är vi TREVLIGA mot varandra!

Men vi kan också för att locka fler till aktiv medverkan i forumet, skapa fler ämnen att intressera sig för, alltid bättre att det finns mer att läsa om och fler diskussioner att vilja lägga sig i. Kasta in lite obemärkliga faktafel och fler experter kommer garanterat :) (det sista att se mer som ett skämt)
« Senast ändrad: ons 28 nov 2007 02:05:44 av ada »
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Vi suger när det gäller ämnen
« Svar #1 skrivet: tor 29 nov 2007 10:47:41 »
Jag var hemskt glad när jag kom hem trött igårkväll och såg vilken aktivitet det varit under kvällen, och nya ÄMNEN, inte bara nya inlägg. Jättekul! Det är så man håller uppe engagemanget (annars är det ju dalar och toppar ändå, men man kan ju försöka...) jag ska presentera lite statistik efter månadsskiftet, har ett litet excelark jag justerar efterhand.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kas

  • Gäst
SV: Vi suger när det gäller ämnen
« Svar #2 skrivet: tor 29 nov 2007 11:13:12 »
 Kan det finnas mer experter? Tvivlar...Jag är ju ingen expert så jag (kan) ha fel, men nog går väl ämnesutvidningen ganska bra, en del är ju passiva medl. än så länge. 8)

kas

  • Gäst
SV: Vi suger när det gäller ämnen
« Svar #3 skrivet: tor 29 nov 2007 23:51:22 »
 I brist på annat att syssla med så kollade jag passiva medlemmar, antal 49 av hela listan, så det blir som i Sovjet man kan inte klaga på mängden inlägg o ämnen, betänk hur gammalt Retro är, jag tycker det är lysande resultat av ett nyfött barn att vara så fort uppe på egna ben! 8)