Författare Ämne: Här behövs det experter!!!  (läst 2191 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Här behövs det experter!!!
« skrivet: ons 10 nov 2010 23:38:00 »
Såg att det nu är klarlagt att bombhotet mot Norrländska Socialdemokraten kom från Polishuset i Luleå. Tycker det är dags att skicka landets experter på sådant här, Göteborgspolisen, till Luleå för att ta hand om fallet. Då skall ni få se på action. Göteborgspolisen kommer sin vana trogen att störta in hos någon familj med invandrarbakgrund klockan 6 på morgonen med dragna vapen och verkställa förhör.

Efter det är det dags att utrymma hela Luleå och skicka befolkningen till ett renskiljningsgärde för tillfällig förvaring  och avskiljning från den övriga populationen i Sverige. Det här med bombhot kan smitta.

Signalerna om den rasistiska våldsbenägna Göteborgspolisen har varit tydliga under många år men ingen har gjort något. Deras agerande under de så kallade Göteborgskravallerna borde ha visat att hela kåren borde ha skilts från sina anställningar redan då. Men icke. I stället fick de beröm av våra politiker för att de provocerade fram kravaller så att de fick möjligheten att misshandla vanliga medborgare.

Nu var det någon sinnesförvirrad åkklagare som lyssnat på skvaller. Skvallret kom från Israels säkerhetstjänst, och det gav Göteborgspolisen möjligheten att storma in hos vanliga medborgare och vandalisera deras hem. De har också avlyssnat dessa medborgares telefoner där de fått de Israeliska skvallret bekräftat. En av de avlyssnade hade ont i huvudet, så ont att det kändes som det skulle explodera. Därav varningen för terrordåd, ett exploderande huvud.

Jag är övertygad om att det här med tipset från Israel kommer inte att komma fram under den kommande utredningen. Men nu vet ni vad som låg bakom den här terrorvågen från Göteborgspolisens sida. Vi får hoppas att någon gör något åt den här Göteborgspolisen.