Författare Ämne: SÄPO jublar!!!!  (läst 2512 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SÄPO jublar!!!!
« skrivet: tis 14 dec 2010 18:50:44 »
Nu jublar SÄPO, äntligen har Sverige fått sin sedan länge efterlängtade terrorist. Tidigare i år tog man ut glädjen i förskott i Göteborg där Israeliska säkerhetstjänsten lurade skjortan av Göteborgspolisen.

Det här är nästan för bra för att vara sant, enligt SÄPO. Detta är en nästan perfekt terrorist. Han kommer från mellanöstern (Bagdad) och är muslim och arab. Då uppfyller han de grundläggande kraven på en terrorist.  Vår önsketerrorist, säger källor på SÄPO, skulle vara en färgad romsk muslim från Pakistan. Det vore det ultimata. Fast nu får vi nöja oss med en muslim av Irakiskt ursprung, det är inte så illa.

Calle Bildt har vuxit och nu är han en riktigt stor hund som viftar på svansen för USA. Till och med Hillary Clinton ringde till honom för att informera sig. Dessutom vart han huvudnumret vid EU:s senaste utrikesministermöte, alla ville höra om Sveriges terrorist och Calle stod där och berättade och berättade.

Fast nu börjar engelsmännen göra anspråk på vår terrorist. Han har ju bott i England säger MI5 och även fått sin terroristuppfostran här så vi tycker nog att han är vår terrorist.  Vi får se vem som vinner fighten om terroristen.

Alla undrar hur detta kunde ske? Vad är det som hänt? Ja frågorna är många. Alla tidningar, reportrar och andra verkar ha glömt att Sverige faktiskt är i krig i Afghanistan. Är det då så konstigt att sympatisörer med Afghanistan kommer till Sverige och krigar? Inte konstigare än att svenska soldater åker till Afghanistan och slåss för att den korrupta överklassen i Afghanistan skall ha fortsatt makt över landet samt att USA skall få plundra landet på naturresurser.

http://www.youtube.com/watch?v=dDf4R_htSj8

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: SÄPO jublar!!!!
« Svar #1 skrivet: tis 14 dec 2010 19:53:56 »
Jag kanske är naiv men jag har för mej att man i Afganistan även strider för rättigheter för kvinnor att gå i skola och få besöka läkare mm.

Fast självfallet är det så att våld föder våld, fientliga handlingar får motreaktioner, så har världen alltid sett ut.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: SÄPO jublar!!!!
« Svar #2 skrivet: tis 14 dec 2010 23:26:08 »
Skämtare där. Den senaste presidenten, han som byggt 4 palats till sig och sina släktingar med hjälp av de civila insatserna från NATO (och Sverige), har nu vänt på klacken för att få stöd av några stamhövdingar nu efter valet. Nu är det förbjudet för kvinnor att gå i skolan igen. Fast det talar man inte om. Nej huvudsaken är att Calle Bildt, Fredrik och ÖB får vara med på NATO:s möten och de får de nu när vi deltar i arbetet med att bomba civila och prickskjuta på bybor.  Då kan Calle vifta på svansen som den stora hund han är.

Men visst är det värt lite bomber i Stockholm att Calle och gänget får vara med där. Dessutom får ju våra soldater träna på ”riktiga” fiender. Det är inte lika roligt att skjuta med lösplugg i Älvdalen. This is the real thing, this is Coca Cola.