Författare Ämne: Ã…rets bästa blogg 2010  (läst 4117 gånger)

Wanja

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 029
  • Knåpar vidare med min butik i Stockholm
    • Visa profil
    • Wanjas Vardagsrum
Ã…rets bästa blogg 2010
« skrivet: lör 8 jan 2011 22:26:01 »
På Facebook pågår just nu en omröstning där man ska välja Ã…rets bästa blogg 2010. Som vanligt toppas listan av alla dessa jag-ser-ut-som-en-barbiedocka-och-partajar-på-stureplan-med-pappas-visakort-och-fattar-inte varför-inte-alla-shoppar-märkesprylar-för-tiotusen-kronor-om-dagen-bloggar.
En retroblogg är dock nominerad, nämligen den eminenta Femtiotalsjakten :) Om du finns på Facebook, gå gärna in och rösta! http://apps.facebook.com/blogoftheyear/

Gila

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 313
    • Visa profil
SV: Ã…rets bästa blogg 2010
« Svar #1 skrivet: mån 10 jan 2011 21:32:23 »
Har röstat på Femtiotalsjakten  :)

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Ã…rets bästa blogg 2010
« Svar #2 skrivet: mån 10 jan 2011 22:16:14 »
Visserligen vill säkert alla retrobloggare att just sin egen blogg skall komma så högt som möjligt, men eftersom retrobloggar generellt inte är så flitigt lästa jämfört med de mest lästa svenska bloggarna så gäller det att satsa på en blogg som bör komma så högt som möjligt och på så sätt få uppmärksamhet. Och då är femtiotalsjakten det bästa alternativet. Mest läst, populära inlägg och nya inlägg (nästan) varje dag. Och på köpet kan det få synergieffekter så att alla retrobloggar blir mer uppmärksammade.

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Ã…rets bästa blogg 2010
« Svar #3 skrivet: tis 11 jan 2011 11:24:54 »
Visserligen vill säkert alla retrobloggare att just sin egen blogg skall komma så högt som möjligt, men eftersom retrobloggar generellt inte är så flitigt lästa jämfört med de mest lästa svenska bloggarna så gäller det att satsa på en blogg som bör komma så högt som möjligt och på så sätt få uppmärksamhet. Och då är femtiotalsjakten det bästa alternativet. Mest läst, populära inlägg och nya inlägg (nästan) varje dag. Och på köpet kan det få synergieffekter så att alla retrobloggar blir mer uppmärksammade.

Bildar du Kartell JJ? ;)
Man kan ju helt enkelt rösta på den för att den är den bästa retrobloggen också. Finns nog ingen blogg som erbjuder så mycket event, happenings, överraskningar och lekfullhet i gengren. Hon sitter inte still och skriver utan man får liksom hänga med överallt där det händer. Bloggen är mycket lätt att gilla även för den som inte brinner för retro; det finns inga divalater utan är bara friskt härligt nostalgiskt kittlande.

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Ã…rets bästa blogg 2010
« Svar #4 skrivet: tis 11 jan 2011 12:30:10 »
Ha ha, nej ingen kartell. Men hade min blogg varit nominerad så hade den inte haft en chans på top50. De flesta som gillar retro gillar mer saker som femtiotalsjakten visar än vad min blogg visar.