Allmänt > Fria diskussioner
Antikaffären i den lilla staden.
Reggis:
Jag menar att det är en stor andel enklare gods. Detta enklare gods tillskrivs egenskaper som på intet sätt står i paritet med föremålens kvalité. Som en konsekvens av dessa kunskapsbrister/bondfångeri sker då denna optimistiska prissättning som skapar sådan munterhet hos mig.
Tyvärr Convallaria, jag kommer inte att tipsa dig här om de handlare som har bättre gods till humana priser. Då antalet är rätt begränsat så förbehåller jag mig rätten att ha en viss exklusivitet till dessa inköpsställen. Jag har nämligen tidigare noterat att lägger man ut ett sådant tips på en site så blir tillströmningen av intressenter mycket stor. Denna tillströmning ger betydande störningar på mina egna inköpsaktiviteter.
nisse 8:
--- Citat från: Reggis skrivet tor 6 dec 2007 10:02:01 ---Jag menar att det är en stor andel enklare gods. Detta enklare gods tillskrivs egenskaper som på intet sätt står i paritet med föremålens kvalité. Som en konsekvens av dessa kunskapsbrister/bondfångeri sker då denna optimistiska prissättning som skapar sådan munterhet hos mig.
Tyvärr Convallaria, jag kommer inte att tipsa dig här om de handlare som har bättre gods till humana priser. Då antalet är rätt begränsat så förbehåller jag mig rätten att ha en viss exklusivitet till dessa inköpsställen. Jag har nämligen tidigare noterat att lägger man ut ett sådant tips på en site så blir tillströmningen av intressenter mycket stor. Denna tillströmning ger betydande störningar på mina egna inköpsaktiviteter.
--- Slut citat ---
Diplomatiskt andra stycke ;D
convallaria:
Ja, eller också finns dom inte.
Själv hade jag inte tänkt störa några inköpsaktiviteter, bara få se om det finns några goda exempel som kan ge inspiration.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida
Gå till fullversion