Allmänt > Fria diskussioner
Never trust Trustbuddy
Wanja:
Nu är jag arg. Ni som vill veta varför kan läsa här: http://wanjasvarjehanda.bloggplatsen.se/2011/01/18/4391823-kostsamma-sms-fran-72323-dont-trust-trustbuddy-fd-loanland/
Till er som inte orkar kolla länken: Akta er för sms från 72323 Trustbuddy f.d. Loanland.
Reggis:
Det finns ingenting som är gratis Wanja. Det förvånar mig att folk tror det. Så fort jag hör ordet gratis eller att man inte talar om pris så är det bara att tacka nej. Livet blir mycket enklare då och du slipper att få en hjärtattack i förväg.
Wanja:
--- Citat från: Reggis skrivet tor 20 jan 2011 21:59:34 ---Det finns ingenting som är gratis Wanja. Det förvånar mig att folk tror det. Så fort jag hör ordet gratis eller att man inte talar om pris så är det bara att tacka nej. Livet blir mycket enklare då och du slipper att få en hjärtattack i förväg.
--- Slut citat ---
Nja, men i detta fall handlade det ju faktiskt inte om en tjänst vi överhuvudtaget hade beställt =) Att medlemmarna automatiskt följer med ett företag vid ägarbyte är i mitt tycke kanske inte helt korrekt, men det jag stör mig på är just att man efter ägarbytet började debitera medlemsavgift. Detta borde inte varit möjligt förrän man loggat in på det nya företagts tjänst och godkänt de nya villkoren.
Reggis:
Du ser själv Wanja, borde skriver du. Jag ger dom aldrig möjligheten genom att konstant tacka nej till det som påstås vara gratis. Det finns ett undantag det är mailanvändare hos Microsoft och Google.
Wanja:
--- Citat från: Reggis skrivet fre 21 jan 2011 09:32:55 ---Du ser själv Wanja, borde skriver du. Jag ger dom aldrig möjligheten genom att konstant tacka nej till det som påstås vara gratis. Det finns ett undantag det är mailanvändare hos Microsoft och Google.
--- Slut citat ---
Att vara medlem på Loanland var faktiskt gratis...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion