Allmänt > Om Retroforum

Äntligen tillbaka!

<< < (3/4) > >>

ada:
Tack för upplysningen, borde fått ett felmedd men jag har kollat statistiken, 0 besök i flera timmar, tyder på samma fel som förut då räknaren ligger på startsidan och systemet inte kommer så långt som att visa framsidan för besökarna tydligen.

Jag får överväga byte av webbhotell...

kas:
 Stämmer Ada! Webbsidan kunde inte visas, strax innan den startade upp så var det ett kort medd. om att något var fel, överlast tror jag det var. :D

ada:
Ja det bekräftar nog det jag misstänker, att det är på samma sätt felet uppkommer som jag beskrivit ovan. man kan ställa in en högre acceptans på felanrop, men då menar webbhotellet att det skapar ett säkerhetsproblem.

JJ:
Du har inte funderat på att köra igång en egen server och lägga den där? Men det kanske blir kostsamt med allt som hör därtill.

ada:
Nåt för mej som håller igång ett dussin domännamn :) Men i så fall skulle jag behöva två servrar, för detta körs på apacheserver och annars kör jag mycket asp på iis-server, provade faktiskt forumet på IIS med phpstöd först, det gick med ett litet trix men det är inte optimalt.

Hänger annars främst på trafiken, det räcker inte till det man kan komma upp i hemma, när mängder av folk ska se de senaste inläggen inkl bilderna samtidigt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion