Författare Ämne: Trevlig helg.  (läst 8020 gånger)

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
SV: Trevlig helg.
« Svar #15 skrivet: fre 30 nov 2007 23:42:29 »
Ha en riktigt trevlig och givande loppisdag på er Ada och Änglautanskor, och alla övriga ;)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Trevlig helg.
« Svar #16 skrivet: fre 30 nov 2007 23:45:31 »

Skål Ada.
En käpp kanske, klassisk med ringklocka ;D

det är en "lady" som ska ha nåt fint -eller t ex ett bättre tangentbord, så jag får se
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kas

  • Gäst
SV: Trevlig helg.
« Svar #17 skrivet: fre 30 nov 2007 23:54:16 »
 Kul att det inte är ett "måste" att dricka, alla mina syskon på herrsidan blev alkisar med olika öden, det var så märkvärdigt "fint" att ta sig en djävel, vet inte varför jag aldrig har haft samma behov...Jag har en garderob full med alla sorts spritsorter, men känner nästan aldrig intresse för dom om det inte kommer nån på besök, då kan jag ta nån för sällskaps skull!
 Men det var en tanke bara. Ni får ha det så bra i denna mörkrets tid och låta goa tankar lysa upp tillvaron!

Anja

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 540
    • Visa profil
SV: Trevlig helg.
« Svar #18 skrivet: fre 30 nov 2007 23:58:15 »
Nu hann Du före kas! Jag vill också passa på och önska en God Natt! Jag har varit på kalas ikväll. Det var kul. Natti, natti!

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
SV: Trevlig helg.
« Svar #19 skrivet: lör 1 dec 2007 00:04:56 »
Kul att det inte är ett "måste" att dricka, alla mina syskon på herrsidan blev alkisar med olika öden, det var så märkvärdigt "fint" att ta sig en djävel, vet inte varför jag aldrig har haft samma behov...Jag har en garderob full med alla sorts spritsorter, men känner nästan aldrig intresse för dom om det inte kommer nån på besök, då kan jag ta nån för sällskaps skull!
 Men det var en tanke bara. Ni får ha det så bra i denna mörkrets tid och låta goa tankar lysa upp tillvaron!

Det var bara en tanke skriver du, men en fin tanke för dom som inte kan styra sitt alkoholmissbruk, det är synd om dom som vill men inte har kraft att sluta sitt alkoholmissbruk:

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Trevlig helg.
« Svar #20 skrivet: lör 1 dec 2007 01:33:27 »
Ojojoj, resultatet blev 32500:- på auktionen. Vi är jättenöjda och tacksamma för ett så fint resultat.

Nu är det bara att spotta på nålarna och dra igång inför 2008 auktionen. Det börjar vi med efter nyår.