Författare Ämne: Kul BLOGG!  (läst 4242 gånger)

Anja

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 540
    • Visa profil
Kul BLOGG!
« skrivet: tis 4 dec 2007 00:34:23 »
En kul blogg:
http://www.veckorevyn.com/livsstil/dagbok-fran-newyork/

En ung tjej som verkligen har tagit chansen i livet. Hon älskar dessutom loppisar. Kul att läsa om loppisar i NY. Följ bloggen så får Ni smarta tips om bra ställen i NY. Jag åker dit till våren!  :)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Kul BLOGG!
« Svar #1 skrivet: tis 4 dec 2007 21:38:01 »
Trevlig blogg som ger nya infallsvinklar från den stora staden. Tyvärr så är jag ingen New York freak utan mer en Country Girl, gillar Arizona och Texas. Fast New York är helt OK och det är alltid kul att vara där. Varför inte kombinera besöket i New York med en Arizonatur Anja. Besök Yuma, Flagstaff, Phenix, Tuson, underbara platser, du kommer inte att ångra dig.


JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Kul BLOGG!
« Svar #2 skrivet: tis 4 dec 2007 22:52:01 »
Jag misstänker att Anja inte hinner till dessa städer på USA-resan. Men varför umgås med rednecks när the big apple väntar? Jag har tyvärr bara varit på flygplatsen i NY - åkte vidare till Philly. Den gamla hippiegatan Green Street rekommenderas där, även om det inte fanns så mycket begagnat.

Anja

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 540
    • Visa profil
SV: Kul BLOGG!
« Svar #3 skrivet: tis 4 dec 2007 23:16:53 »
The Big Apple kommer att kombineras med en trip till North Carolina. Jag kommer verkligen vara en Country girl. Jag tror Henderson City blir den största "storstad" jag kommer att se (förutom NY :)). Och den är inte stor!!

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Kul BLOGG!
« Svar #4 skrivet: tis 4 dec 2007 23:22:50 »
Tror du att du kommer att palla loppisena? Med tanke på allt du hittar som du inte kan ta med hem?
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kas

  • Gäst
SV: Kul BLOGG!
« Svar #5 skrivet: tis 4 dec 2007 23:32:59 »
 Se för fasen till att du har varma kläder med dig, det är häftigt väder over there! :o

Anja

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 540
    • Visa profil
SV: Kul BLOGG!
« Svar #6 skrivet: tis 4 dec 2007 23:36:29 »
Det är ett problem. Det beskriver Tove i bloggen. Men skulle man hitta något man absolut vill ha, fixar man det. Då får det kosta lite extra.

Anja

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 540
    • Visa profil
SV: Kul BLOGG!
« Svar #7 skrivet: tis 4 dec 2007 23:37:35 »
Se för fasen till att du har varma kläder med dig, det är häftigt väder over there! :o

Jag åker inte dit nu!!! ;D

kas

  • Gäst
SV: Kul BLOGG!
« Svar #8 skrivet: ons 5 dec 2007 11:08:37 »
 Va? Ska du inte åka nu, är det ingen faart i dig? ;D