Allmänt > Om Retroforum
Inlägg som försvinner!
JJ:
Fyra gånger har jag skrivit ett inlägg som inte har kommit in i forumet. Som tur är så har de inte varit långa så det är bara att skriva dem igen och då har de kommit in. Men tänk om man har lagt ned en massa tid på en text och så är hela mödan resultatlös - inte kul i så fall :(
ada:
Konstigt ??? Håll ögonen på exakt vad du gör steg för steg nästa gång så det inte är nåt felklick, är det nåt fel på funktionen att skriva inlägg är det illa, rapportera hur det går till steg för steg till admin@retroforum.se när så sker.
Och när du skriver långt, om det förväntas krångla: innan du klickar på posta, tryck ctrl+a och ctrl+c så har du en kopia av texten (att klistra in med ctrl+v) för nästa försök.
kas:
Erkänn att man måste posta ochså, det är det första man måste göra! ;D
ada:
Kolla så inte din internetuppkoppling pausar, det gör min trådlösa och det hände mig idag just när jag klickade på posta med följden att mitt skrivna inlägg inte kom fram (på ett vbulletin-forum)
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet ons 12 dec 2007 16:22:29 ---Kolla så inte din internetuppkoppling pausar, det gör min trådlösa och det hände mig idag just när jag klickade på posta med följden att mitt skrivna inlägg inte kom fram (på ett vbulletin-forum)
--- Slut citat ---
vad är ett vbulletin-forum?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion