Allmänt > Om Retroforum

Virusprogram

<< < (9/9)

kas:
Kvällsrapport om connektion till yttre space, ett par 1sek.s buffring. sedan 16.00! Hur ska detta sluta om det enbart är en dålig skarv på yttre ledning, isåfall ska jag köpa en 80mb hårddisk och 40ian som back up...

kas:
Ja, efter allt arbete som jag lagt ner nu, så har vi rätt så bra funktion, 12- 16mb men jag tappade ett inlägg alldeles nyss! För en timme sen så hade jag 12mb ner och 0.57 upp... Men Felia har ringt till min fru och påtalat att dom arbetar för fullt för att åtgärda problemen...Och det ska jag tro på???? Jag har inte sett någon servicebil på gatan, ingen har ringt hem, felet ligger i en djävla dum skarv på tomten, som jag spöat med en lång ribba!  Konstigt att efter felanmälan till Glocalnet så fungerar webb nästan perfekt hela tiden? Så då förstår lilla jag att det är i telestationen som någon har klassat ut mig för att jag ska bli teliakund igen!

kas:
Nu ringde en snubbe om våra problem med uppkopplingen mot yttre space, vi får se nu vad de tänker göra, nu ska jag slå klorna i honom!

kas:
Nu går datorn på gränsen till sin capacity, det blev ny ledning på utsidan och Glocalnet följde upp med ett fånsamtal, där klargjordes och utvärderades problemen...Avslutningsvis avdebiteras jag 250skr. på nästa räkning, av princip ska man inte ge sig mot de som har för vana att sända räkning och sen inte bry sig, men det gäller att (veta vad man pratar om)!!

kas:
Nu har Felia fått fnatt...Dom har satt in ett 100megab.koppling i telestation... Men jag får ut mellen 14-17 efter brandvägg! 20mb. är det högsta jag sett, så det går bort ca:3mb. genom datorn... Alltid något var det nån som sa... ???

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion