Författare Ämne: Hjälp med nilsjohan bestick  (läst 32608 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Hjälp med nilsjohan bestick
« Svar #30 skrivet: lör 27 aug 2011 00:59:51 »
Ha ha.. Skrev till antikrundan och frågade efter namnet på besticken, fick svar idag att dom tyvärr inte kunde komma fram till vad dom hette.
Ni som är här inne kanske skulle börja jobba på antikrundan. Ni verkar ju kunna detta bättre än dom.

Kollade med en butik i malmö som sålde begagnade NilsJohan av denna modell, han skulle ha 100 kr styck. Kan det va rimligt? Om man nu skulle sätta ut dom på tradera?
Tack kära Spexis  :D
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Wanja

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 029
  • Knåpar vidare med min butik i Stockholm
    • Visa profil
    • Wanjas Vardagsrum
SV: Hjälp med nilsjohan bestick
« Svar #31 skrivet: lör 27 aug 2011 17:46:03 »
Fast jag pratar ju om en rätt ovanlig modell, den finns ju inte att finna på verken e-bay eller tradera. Men det är ju Kejsaremodellen.

Problemet är väl att det kanske finns många som har den och som söker delar, dock vet de troligtvis inte vad modellen heter och får därför svårt att hitta just din auktion. Detsamma gäller försäljningar på auktionshus, eftersom de troligtvis inte heller vet vad modellen heter så hittar du den inte vid en sökning. Det kan vara därför den tycks vara ovanlig, bara en tanke.

spexis

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 13
    • Visa profil
SV: Hjälp med nilsjohan bestick
« Svar #32 skrivet: lör 27 aug 2011 23:36:37 »
Så sant wanja.. Provar i alla fall med ett par skedar nu på tradera så får vi se.   ;)