Retroforum, platsen för 50-, 60-, 70-talsprylar och lite till!Om ditt konto har försvunnit av misstag i utrensning av spam-konton, maila admin@retroforum.se
Citat från: kikarbara skrivet lör 5 jan 2008 20:26:13Citat från: JJ skrivet lör 5 jan 2008 20:23:30Tja, smaken är som baken som sagt. Den tapet som jag skall ha skall vara väldigt diskret och enkel i formen. Man skall knappt märka att det är tapeter på väggarna - det skall bara stråla ut en känsla av kvalitet och good-old-days.har du något exempel på det du tänker dig?Rummet på bilden utstrålar knappast kvalitet - långt därifrån. Men tapeterna är i alla fall lite åt det hållet som jag menar. Ta din tapet som jag kommenterade, jämför med de på denna bild och tänk dig ett snäpp till åt det hållet - ungefär så.
Citat från: JJ skrivet lör 5 jan 2008 20:23:30Tja, smaken är som baken som sagt. Den tapet som jag skall ha skall vara väldigt diskret och enkel i formen. Man skall knappt märka att det är tapeter på väggarna - det skall bara stråla ut en känsla av kvalitet och good-old-days.har du något exempel på det du tänker dig?
Tja, smaken är som baken som sagt. Den tapet som jag skall ha skall vara väldigt diskret och enkel i formen. Man skall knappt märka att det är tapeter på väggarna - det skall bara stråla ut en känsla av kvalitet och good-old-days.
Ã…Ã¥å, så läcker! Jag avundas dig verkligen! Dessa är svåra att få tag på Så häftiga som fond och till det en grå-vit eller beige- rutig variant som den gröna varianten någon visade tidigare