Hus och hem > Tapeter

Tapeter från 70-talet

<< < (2/7) > >>

Reseda:
Hoppas att ni skojar??! Inte menar ni på fullt allvar att 70-tals tapeterna är snygga?

kikarbara:

--- Citat från: Reseda skrivet fre 28 dec 2007 01:08:40 ---Hoppas att ni skojar??! Inte menar ni på fullt allvar att 70-tals tapeterna är snygga?

--- Slut citat ---

Ehhh, de är skitsnygga!   :o

ada:
Reseda är sån här Kikarbara :) det är bra att nån säger emot ibland :)

Kan nog vara svårt att se det framför sig, men den sista tapeten som fondvägg, bakom ett danskt sideboard i teak och resten av möblemanget i samma stil, och det sitter som en smäck, sen kan t ex inte jag själv förverkliga det hela, vet inte ens om jag vill, men jag kan se detta framför mej, hur det kan se kanonbra ut...

kas:
Det finns ju massor av snygga tapeter i JJs inlägg, vissa kan man fixa hela rum med... några andra kan man gör fond med, men fond är svårt att göra snygga avslut med... 8)

Reseda:
Ja, visst ÄR jag sånhär! ;D  Alltså om jag fick 100 000 så skulle jag inte tapeta om huste med 70-tals tapeter.  Vi flyttade in i det här huset för 30 år sedan. Tapetrivning var det första vi började med. Huset var då omtapetat för 4 år sedan. HUHUHUHUHUHUUUUUUUUU jag hade mardrömmar........ >:(

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion