Retroforum, platsen för 50-, 60-, 70-talsprylar och lite till!Om ditt konto har försvunnit av misstag i utrensning av spam-konton, maila admin@retroforum.se
Här är en klickbar länk för att underlätta:http://www.interior1900.com/Jag skall visserligen måla väggarna i vardagsrummet, men hallen skall jag nog tapetsera och då vore det kanske kul med en snygg 50-talstapet.
Oki, det är ju rent 50-tal, utan tvekan.
Jag kan mellan varven tycka att det är svårt att särskilja femtiotalstapeterna från slutet av femtiotalet med de tidigare sextiotalarna med.
Nu var det ju inte så att bara för att den där femman slog om till en sexa så ändrades stilen helt och hållet. Vissa saker från slutet av femtiotalet ser likadana ut som dito från -61.
Kan se minibilderna endast som mini bara den här veckan, men otveksamt första delen av 50-talet.
Citat från: Frippe i skafferiet skrivet lör 5 jan 2008 19:27:37Kan se minibilderna endast som mini bara den här veckan, men otveksamt första delen av 50-talet.Första delen?
Första delen?
Tja, smaken är som baken som sagt. Den tapet som jag skall ha skall vara väldigt diskret och enkel i formen. Man skall knappt märka att det är tapeter på väggarna - det skall bara stråla ut en känsla av kvalitet och good-old-days.
Citat från: JJ skrivet lör 5 jan 2008 20:23:30Tja, smaken är som baken som sagt. Den tapet som jag skall ha skall vara väldigt diskret och enkel i formen. Man skall knappt märka att det är tapeter på väggarna - det skall bara stråla ut en känsla av kvalitet och good-old-days.har du något exempel på det du tänker dig?