Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Loppisar

Antikmässan 2012

<< < (3/3)

Lampedusa:

--- Citat från: thisismycat skrivet mån 20 feb 2012 08:22:53 ---Den där Finn Juhl-stolen är ju rolig, jag antar att det var samma som var med på Moderna i Brösarp. I så fall är den av senare tillverkning, av OneCollection. Då kostar den i princip 75.000 ny! Känns lite meningslöst att köpa en "nästan ny" för samma pris.

--- Slut citat ---

Den såg ny ut.

Lampedusa:

--- Citat från: thisismycat skrivet mån 20 feb 2012 08:19:52 ---Trevliga bilder för oss som inte kunde närvara!
Jag har aldrig varit på antikmässa, har man råd att köpa någonting egentligen? Ser Evald Dahlskog-vaser på en hylla där, men gissar att de var förskräckligt dyra...

--- Slut citat ---

Säg så här: priserna på det mesta är runt det dubbla mot vad grejerna går för på Tradera. Det enda jag köpte var ett par vykort.

semlan:

--- Citat från: thisismycat skrivet mån 20 feb 2012 08:22:53 ---Den där Finn Juhl-stolen är ju rolig, jag antar att det var samma som var med på Moderna i Brösarp. I så fall är den av senare tillverkning, av OneCollection. Då kostar den i princip 75.000 ny! Känns lite meningslöst att köpa en "nästan ny" för samma pris.

--- Slut citat ---

Den tycks ha turnerat runt en hel del, var på Helsingborgsmässan för ett par år sen oxå...

Tack för bildkavalkaden, Lampedusa!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion