Allmänt > Fria diskussioner

GOD JUL

<< < (3/6) > >>

ada:
Här kommer då Retroforums egen julhälsning, från oss alla till er alla...

Dimman har legat tät tät utomhus, allt är grått grått grått, femdygnsprognosen säger att julen ska vara likadan, men det börjar mörkna och det grå börjar övergå i varmt gult elljus, jodå, även denna jul kommer att bli stämningsfull och mysig...

nisse 8:
Enkelt men välment :-*

nisse 8:
Nä nu får jag sluta :-* det blir blött överallt och Ada har väl inga handdukar kvar :P

nisse 8:

--- Citat från: kas skrivet fre 21 dec 2007 00:07:37 --- "Hemma"! Gräsänkling från imorronkväll, men jag är van att lida...Det har inte blivit mycket gjort idag, men lite laptop har det blivit, Jamila har nog funderat på vem som dök in som Jamila mellan hennes inlägg i hennes sätt att skriva, efter ett tag kom en kommentar att Jamila 2 var med, många blev nog arga för jag fräckade till det till Jamilas  sängkammare och sen bröt jag av för det var dags att åka, nu tror jag tråden är borta, men kul var det att spökskriva med henne!
 För Dig ADA! jag sjunger:Du gör som Du vill Louise, ang. bilder. 

--- Slut citat ---

Välkommen hem kas och hoppas att du blir med lite mer nu :)

ada:

--- Citat från: nisse 8 skrivet fre 21 dec 2007 21:28:28 ---Nä nu får jag sluta :-* det blir blött överallt och Ada har väl inga handdukar kvar :P

--- Slut citat ---

ja det där pussandet... jag har gått över till wettexduk :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion