Författare Ämne: Fulsnygg stol, någon som sett liknande, när gjordes den?  (läst 4795 gånger)

Designpiraten

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 12
  • It is what it is!
    • Visa profil
Fulsnygg stol, någon som sett liknande, när gjordes den?
« skrivet: fre 19 okt 2012 13:34:11 »
Finns väl inte så mycket att säga, köpte denna på loppis häromdagen...den är kanske inget mästerverk men jag gillar att den sticker ut och är lite annorlunda. Som förväntat finns det ingen märkning och jag har aldrig sett någon liknande ute faktist (den behöver ju inte vara svensk heller)



     

så i sedvanlig ordning så undrar jag om NÃ…GON har något, miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsta lilla att tillföra för att göra mig glad?

Tacksam för svar!

/Dima
« Senast ändrad: mån 22 okt 2012 15:44:40 av Designpiraten »

Designpiraten

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 12
  • It is what it is!
    • Visa profil
SV: Fulsnygg stol, någon som sett liknande, när gjordes den?
« Svar #1 skrivet: fre 19 okt 2012 13:38:39 »
Varför blir den så liten, det är ju helt värdelöst????

O fan vad jag snear på att man måste verifiera vid varje svar....vem är skaparen av forumet? Det måste ju ha sagts innan så ordna detta är du snäll, verkligen helt onödigt slöseri med tid och inga andra forum jag är medlem på håller på så här och dom har bra mycker mer trafik än retroforum.se. Ville bara ha det sagt!

kallekanin

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 126
    • Visa profil
SV: Fulsnygg stol, någon som sett liknande, när gjordes den?
« Svar #2 skrivet: mån 5 nov 2012 17:35:57 »
Varför blir den så liten, det är ju helt värdelöst????

O fan vad jag snear på att man måste verifiera vid varje svar....vem är skaparen av forumet? Det måste ju ha sagts innan så ordna detta är du snäll, verkligen helt onödigt slöseri med tid och inga andra forum jag är medlem på håller på så här och dom har bra mycker mer trafik än retroforum.se. Ville bara ha det sagt!

Och på detta sätt lär man ju få nya vänner och många svar på sin fråga....... not!